jms88 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hei Jeg skal kjøpe meg en flyttbar harddisk 200 -300 Gb Har sett på litt forskjellige harddisker, og funnet ut at det blir akkurat like dyrt om jeg kjøper en flyttbar harddisk med 200 Gb eller et harddiskkabinett og en 3,5" 200 gb harddisk å til å sette inn i harddiskkabinettet. Noen som har noen erfaringer med HD kabinett? funker det bra? Anbefal gjerne noen flyttbare også! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 fikk ett harddiskkabinett av ukjent merke. Det er lurt å ha med kjent merke, og skal du ha ett du putter disken inn i så kjøp ett med sata som er mest fremtidsrettet. Laciedisker på netshop er ganske billige skal du ha ferdige saker Lenke til kommentar
zapper76 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har en emagic boks. Vifta på denne synes jeg bråker endel. Ellers har jeg hørt på matroxdiskene. Denne var svært stille. Hadde foretrukket et kabinett, da man har en større fleksibilitet med evt. feil på disken. Noen som vet om et kabinett med en vifte som ikke bråker så mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå