bluemac Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jeg har åpnet port 6881 på modemt på udp og tcp. og jeg har azureus klient men tracern. sier at den ikke åpen på 6881? jeg har ikke noe filter eller noe sån eller brannmur? Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jeg har åpnet port 6881 på modemt på udp og tcp. og jeg har azureus klient men tracern. sier at den ikke åpen på 6881? jeg har ikke noe filter eller noe sån eller brannmur? Må åpne filtersett og sette opp NAT. Sikker på at du husket begge deler? Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Skal forresten ikke være nødvendig å gjøre noe som helst for å få azureus til å funke, ihvertfall på netopia-routerne, da programmet har UPnP støtte. Logg deg inn på endring.ngt.no for en firmware-oppgradering? Endret 18. november 2004 av Frank2004 Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 ok skal prøve Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 det gikk ikke det? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skal forresten ikke være nødvendig å gjøre noe som helst for å få azureus til å funke, ihvertfall på netopia-routerne, da programmet har UPnP støtte. Logg deg inn på endring.ngt.no for en firmware-oppgradering? hvor kan man lese om hva som endret i di forskelige versonen av firwaren til ruteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå