Lanes Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Skulle gjerne hatt en ekstern hardisk til min laptop, hardisken på denne maskinen er kun 40, og jeg trenger noe større. Har sett litt på IBMs portable hardisk med strømføring gjennom USB, men jeg vet ikke helt om den duger? Hardisken vil for det meste være knyttet til en dockingstasjon, men trenger likevel ikke å være noe blylodd. Fordelen med IBMs er vel at den kan tas med og ikke trenger ekstern strømadapter, men jeg har vel ikke egentlig bruk for en portabel... Litt diffust dette her..er ikke helt sikker på hva jeg trenger.. Hovedsakelig mer plass! Stiller disse kravene: - stille (mer eller mindre) - minst 40GB - minst 5400rpm (tror jeg..er litt usikker på hva jeg trenger..) - har ikke firewire på min maskin, trenger andre tilkoblingsmuligheter - god kvalitet* - vet ikke hva prisene ligger på, men ikke blant de billigste, heller ikke blant de aller dyreste. Hadde vært helt rått om jeg fikk tak i en hardisk med innebygd WLAN, ikke fan av kabler i det hele tatt! *har hørt noe rykter om at hardisker som kobles inn og ut har en tendens til å kræsje. Vil nok flytte maskinen inn og ut av dockingstasjonen mer enn en gang daglig... Takk for alle som tipser meg på noe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå