Magpal Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ville bare informere om at binders har et ganske bra tilbud på Canon glossy photo-paper akkuratt nå. 100stk 10x15cm for 80kr! Kvaliteten er også veldig bra! I forhold til Epson premium glossy til 90kr pakken med bare 20ark, er kvaliteten en del bedre faktisk! Lenke til kommentar
andreash Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 hvor da? på webshop'en eller i butikken? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Var i butikken jeg kjøpte de. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Og dette var Canon papir? Alle på Binders på Slependen i Asker ista på hodet og visste ikke noe om det. Det eneste de hadde var 2 pack glossy til 48.- (altså 40 ark) Når kjøpte du det? Og i hvilken butikk? Endret 19. november 2004 av andreash Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Hmm, veldig rart da! Ja, papiret var Canon. Jeg kjøpte det på binders i Stavanger (nærmere bestemt forus) i går. Utenpå pakken står det 50+50. Du betaler kun for 50 ark, og de resterende 50 får du gratis. Varenummeret er 8714574936369, så hvis du tar med deg nummeret kan de søke på nummeret i butikken og kanskje finne ut om de har det. Kan jo være et lokalt tilbud, men siden det er en kjede tipper jeg at det gjelder over hele norge. Hadde det ikke kommet en veldig hjelpsom mann bort og anbefalt meg papiret, ville jeg aldri funnet det jeg heller. Han hadde holdt på med foto i over 20år, så jeg gikk for anbefalingen. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Da er det et lokalt tilbud i Stavanger Sjekket en gang til med Binders på Slependen, og de hadde ikke 100 ark til 80 kr. Kjipt, for det var et VELDIG bra tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå