EiSvIn Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hei, er det noen av dere som kan laste ned Fedora Core 3 for meg? Jeg skulle så gjerne hatt en dvd/cder med den på, men jeg har ikke tilgang til noen brenner som virker. :-( Jeg betaler selvfølgelig for plater og porto. (Håper jeg ikke har tråkket på noen moderatorer med å poste her, jeg var litt usikker på hvor man skal poste slikt). Lenke til kommentar
Klette Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Kjøp fra isolinux.org =) ' evt linuxbutikken.no (mulig det er .com) Endret 18. november 2004 av Klette Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Send meg en PM så kan vi diskutere det! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 hvor bor du ? hvist du bor i stavanger kan eg mekke en dvd Lenke til kommentar
olear Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 http://www.linuxbutikken.no/PartDetail.php?q=p:10500351 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå