zTab Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Hei! Jeg har en kamerat som akkurat har bygd seg ny pc.. Innimellom hender det at den plutselig skrur seg av helt uten videre.. Temperatur ol er helt fint.. Den kjøres også forøvrig på standard-hastighet. Av det jeg har sett av maskina, så virker det som om den skrur seg av i det man klikker på musa innimellom.. Ikke hver gang man klikker liksom.. Men den slår seg av idet man klikker for å si det sånn.. Er det noen som har forslag på hva som kan være galt? Endret 18. november 2004 av zTab Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Virus? Ta en online scan (f.eks her) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg og har det samme problemet av og til. Det er pga PSU(vifte). Tror jeg/ganske sikker. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kjør mem86 så tester du rammen Lenke til kommentar
zTab Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Takk for forslag! Hmm.. Det er neppe virus, for første gangen det skjedde var vel andre gangen maskina var på eller noe sånt.. Men man vet jo aldri.. Skal sjekke ut de andre forslagene her også når jeg er hos han kameraten min neste gang! Lenke til kommentar
eirik89 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg er ganske sikkert at CPUen blir overophetet og hovedkortet slår automatisk av PCen når CPUen blir for varm! Du må enten inn i BIOS og stille på maxtempen. eller kjøpe en ny CPU vifte for større CPUer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå