akristina92 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hei. Jeg er nå ferdig med hl2 singleplayer. Men så lurer jeg på om hl2 har en multiplayer funksjon. Jeg har ikke sett noe "online", eller "multiplayer" i menyen, så jeg lurer på om du må ha noe annet for å spille hl2 mplayer? Takker for svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Per i dag finnest det ingen MP til HL2, det nærmaste du kjem er CS:S som bruker samme grafikkmotoren. Det er snakk om ein MP til HL2, men så vidt eg veit er det med ryktene. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Nei det kommer det. Halflife 2 Deathmatch er underveis. Det er hundrevis av andre modder også. Bare håper det ikke tar for lang tid. Endret 18. november 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
clawfinger Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 [url="http://gamer.no/art.php?artikkelid=643"]http://gamer.no/art.php?artikkelid=643[/url] Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Joda, det finnes en multiplayer til Half-Life 2, men man må trykke en del for å få det til, det er også servere oppe som du kan joine. Lenke til kommentar
Stark raven Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Joda, det finnes en multiplayer til Half-Life 2, men man må trykke en del for å få det til, det er også servere oppe som du kan joine. Hvis du vet hvordan, kan du ikke dele informasjonen! Har sinnsykt lyst til å leke med ZPGMen på andre spillere... Og hvor kan jeg finne servere til HL2? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) HL2World is reporting that they've found a working Half-Life 2 multiplayer built in to standard retail HL2. Here's the story, including how to do it: Here's how: net_start sv_lan 0 deathmatch 1 maxplayers (whatever you want) map (mapname) restart It will add you to the master server and it works. I know, it looks like the leak, but I assure you this is the retail HL2. They have a screenshot, as well as a test map for you to check out if interested. Head on over to HL2 World for the full story. Dette er tatt fra Planet Half-Life Endret 19. november 2004 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=330287&hl= Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Hvordan joiner man servere da? EDIT: ingen som vet? Endret 19. november 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hvordan joiner man servere da? EDIT: ingen som vet? Tror det står i linkene jeg har i den posten min. Kanskje det er bare å skrive: join <ip> Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Hvordan joiner man servere da? EDIT: ingen som vet? Tror det står i linkene jeg har i den posten min. Kanskje det er bare å skrive: join <ip> og hvordan skal man finne IP da? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 og hvordan skal man finne IP da? Er ikke sikker, finne ipen på nettet en plass kanskje Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 HalfLife 2 Deathmatch Mod Ifølge HalfLife2.net er det veldig på vei. Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Den som mekker game går inn på www.whatismyip.com for å sjekke sin ip adresse. Husk at ihvertfall port 27015 må forwardes om man sitter bak en router, firewall etc! For å joine et game skriver man i consollen: connect ip:port Har testa det her.. ikke mye å skryte av! Tålte uendelig mye, modellene var gråe og etter å ha død 1-2 ganger endte vi opp med evig liv. Og ja jeg vet det ikke er ferdig. Vent heller på en skikkelig mod er mitt tips. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Den som mekker game går inn på www.whatismyip.com for å sjekke sin ip adresse. Husk at ihvertfall port 27015 må forwardes om man sitter bak en router, firewall etc! For å joine et game skriver man i consollen: connect ip:port Har testa det her.. ikke mye å skryte av! Tålte uendelig mye, modellene var gråe og etter å ha død 1-2 ganger endte vi opp med evig liv. Og ja jeg vet det ikke er ferdig. Vent heller på en skikkelig mod er mitt tips. Port må forwardes ? Forwardes, hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå