Gå til innhold

Hva synes du om World of Warcraft?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4/10

Det nest dårligste MMORPGET jeg har prøvd og veldig mye dårlig i spillet.

Animasjoner,grafikk,gameplay scorer ca 0 poeng hos meg . Du har den fortsatt repetive stå helt i ro og slashe nummer i helt teite fiender som alle andre mmorpgs og det i dårlig grafikk i en veldig liten og lite interaktiv verden. Absolutt ikke noe imponerende.

Det er som å spille en veldig veldig veldig dårlig versjon av SWG.

Jeg er klar over at dette er din personlige mening og respekterer det.

Hva med å si hva som er bedre hos andre MMORPG og hvilke?

Det at du sier f.eks. at verden er liten og at grafikken er liten får meg til å lure på at det er WOW du snakker om eller du har blandet det med et annet spill. Det er iallefall ikke WOW som står beskrevet ovenfår. Og det med grafikken: La du merke til at det faktisk går ann å justere skjermoppløsning og grafikk?

Det jeg skal frem til er at det virker ikke som du i det hele tatt vet hva World of Warcraft er når du kommer med en slik uttalelse.

Men igjen, forskjellige meninger...

Lenke til kommentar
4/10

Animasjoner,grafikk,gameplay scorer ca 0 poeng hos meg . Du har den fortsatt repetive stå helt i ro og slashe nummer i helt teite fiender som alle andre mmorpgs og det i dårlig grafikk i en veldig liten og lite interaktiv verden. Absolutt ikke noe imponerende.

ROFL - fantastisk.. du har jeggu meg skjønt det.

Du gjer gamplay, grafikk og animasjoner 0 i score og kjem likavel ut med 4.. godt gjort. Må starte spillet da veit du.

Lenke til kommentar
4/10

Du gjer gamplay, grafikk og animasjoner 0 i score og kjem likavel ut med 4.. godt gjort. Må starte spillet da veit du.

HAHAHAHAAH, lo godt av den.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Etter første 30min hadde jeg seriøst bange anelser og lurte på hvordan i helv*** Blizzard klarte å skuffe fram noe slikt skrap.

Etter å spilt det i 3-4 timer ble jeg derimot helt overbevist om at dette virkelig var et bra spill. Har vel alt i alt spilt spillet i ca 3 uker.

Jeg må virkelig si at områdene og landskapet er noe av det mest fantastiske jeg har sett på lange tider. Jeg bokstavelig talt måpte første gang jeg tok en grieffen tur imellom Stormwind - Ironforge. Jeg syntes det er svært stor variasjon mellom landskapene i spillet. Mange av gruvene er derimot helt like, dette ødelegger litt.

Med tanke på at det finnes forskjellige typer "klasser/yrker" å velge imellom er jeg sikker på at dette spillet vil være moro i minst ett år framover. Det beste med disse klassene er at du må bruke helt forskjellige spillestiler på hver enkelt av dem. Det er med andre ord stor forskjell imellom de. Alt igjen etter min mening.

Jeg er også veldig fan av hvordan mailbox og økonomien funker i dette spillet. Her må du faktisk selv dra med utstyret ditt til en storby og skrike ut det vil selge. Noe som igjen fører til økt interaktivet. Jeg syntes at det får en rollespill følelse over seg. Vet at mange ikke er enig i dette da men. Det er også mulig å auksjonere bort gjenstander, men kun i enkelte storbyer.

Jeg har prøvd LA2, SWG, EQ, EVE, AO men aldri funnet noe jeg likte før dette. Kan garantere at spillet kommer til å befinne seg i bokhylla mi ved euro release.

Kommer antagelig til å begynne som Human Rogue da dette var hva som fenget meg mest. *Snike seg rundt i PvP og backstabbe tilfeldige forbipasserende, deretter gjemme seg og se 5-10 orcer lete besatt etter deg (katt og mus leken)*

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

Jeg vil også legge til at det ligger mye historie bak i spillet fordi som bruker litt tid på å lete det fram. Hvis du f.eks. LESER teksten du får iforbindelse med quester osv dukker det nesten hele tiden opp godbiter. Jeg leste forresten om et 3 siders inlegg på Blizzard forumet om historien rundt "Dreadmines" og Van Cleaf og hvordan dette har blitt hentet opp i spillet. (De fleste som spilte som Human og kom opp til lvl 18++ vet hva jeg snakker om)

Lenke til kommentar
4/10

HAHAHAHAAH, lo godt av den.

Dere, jeg synes ikke noe mer om den posten enn dere.

Men slutt å flame han.

Jeg laget denne tråden så folk skulle få si hva de ville om WoW uten at noen sier de tar feil...

Så vi må respektere andres meninger også (jeg har sikkert en del å lære der)

Lenke til kommentar

7/10 Grunn: Det blir så jævli kjedelig i lengden på betaen, bare gå rundt liksom slakte ulver dinosaurer osv osv. Det skjer ingenting. Spillgleden forsvinner etter noen dager, fordi man blir så dritt lei...

Eg kommer nok til å kjøpe det. Men bare visst det blir arrangert forskjellige ting, slik at spillet blir mer allsidig. Det er selvfølgelig kjekt å gå rundt å utforske nye territoriumer, men tilslutt blir man dritt lei...

Lenke til kommentar
Det hadde vært interessant å vite hvor mye dere faktisk har testet det, hvilken rase og hvilken lvl dere er og hvorfor dere mener det dere mener, ting man sier gir gjerne litt mer mening da. :)

Ok, here it goes ;)

Spilte en lvl18 NE Priest, med hovedtyngde på Discipline. Spilte stort sett party med en kompis (lvl18 Driud) som fungerte som tank i bearshape.

Vil trekke frem trade-systemet, professions og antall quest som de største plussene. Rett og slett helt genialt at man kan sende ting i postoppkrav (C.O.D)! :D

Professions og secondary skills (fisking, førstehjelp og matlaging) er også utrolig gøy å holde på med. Grunnen til at jeg kun nådde lvl18 var at jeg tradet, craftet og fisket så mye.. Vil tro halvparten av tiden gikk med til dette (nådde skill lvl 180 i fisking og hanket inn en hel del kroner på den måten ;) )

Tok meg også noen vandre-turer. Båten fra Auberdine til Menethil Harbour, og vips kommer du deg hvor du enn vil. Var helt nede i booty bay for å bli expert fisherman (en noe strabasiøs tur, ettersom alle creeps'ene hadde "??" der lvl'en deres skulle stå) ;)

I det hele tatt, WoW går inn i historiebøkene som et av de mest underholdende spillene gjennom tidene (imo).

10/10 og CE'en er allerede bestilt.

Lenke til kommentar
Vil ikke gi noen karakter til spillet, men synes det virket bra. Har spillt meg til level 11 nå og har nå fått følelsen av at spillet ikke har noe mer å tilby meg. Har gått lei rett og slett.

EDIT: Nei kommer ikke til å kjøpe det.

:whistle: da er nok ikke du "skapt" for MMO's

vil heller ikke gi noen karakter enda da jeg bare nådde lvl 18 og kan egentlig ikke si jeg har sett så mye av det WoW har og tilby enda, bare en 10% kanskje , men det jeg så var lovende og spennende.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...