Gå til innhold

Hva synes du om World of Warcraft?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke gi noen karakter til spillet, men synes det virket bra. Har spillt meg til level 11 nå og har nå fått følelsen av at spillet ikke har noe mer å tilby meg. Har gått lei rett og slett.

EDIT: Nei kommer ikke til å kjøpe det.

Endret av OterOter
Lenke til kommentar

Må si meg enig med OterOter.

Spillte meg opp til level 16 som warlock (og 10 som warrior), føler at spillet har for mye "grinding" til å være særlig gøy i lengden, og synes derfor ikke det er verdt å 'abonnere' på.

Sånn litt off-topic må jeg si at abonnement gir meg et slags press om at jeg "må spille" fordi jeg har betalt for det, som igjen gjør at det føles som arbeid istedet for underholdende. Derfor tenker jeg at GuildWars blir mer min ting, fordi jeg kun trenger å betale 1 gang, og heller kjøpe expansion packs når jeg føler for det.

Sorry WoW.. no money for you.

Lenke til kommentar

7 / 10

Ja, men kommer neppe til å spille det fast.

Jeg synes WoW har altfor mye griding, og altfor mange simplifiserte quests til at det skal være særlig morsomt i lengden. Gruppesystemet er ikke særlig gøy, og levling skjer i grunn altfor kjapt.

Jeg elsker tradeskill-systemet, tho.

Lenke til kommentar

US Beta gir jeg 8/10 pga den testinga som irriterte meg. Dessuten hadde jeg ikke for mange venner som spilte det, og jeg tok meg ikke tid til å få meg venner in-game.

Regner med at når WoW kommer for fullt i Europa vil jeg leve meg mye mer inn i det. Bli med i flere parties og muligens også guilds. Treffe mange nordmenn og få den følelsen jeg vanligvis får av Blizzard-spill. Dessuten kommer nok eventyr-lysten til å pumpe masse experience rundt i blod-årene mine. Å, som jeg gleder meg.

Lenke til kommentar

10/10 Self

Du som skrev at du var på lvl 16 og syntest spillet var kjedlig. Det er jo først når du kommer høyt oppi levlene det begynne å bli gøy. Da får du mange mer mulighter enn du har på de lavere levelene.

I betaen stiger experience level fortere en den vil gjøre i orginalen. Sånn at folk skall få tid å komme seg litt oppi level

Har blitt avhening av spillet, klarer nesten ikke vente til den europeiske betaen kommer ut :)

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...