Mørbradbiff Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har flere ganger måtte formatere C:, på den partisjonen ligger oftest mail, kalenderfiler, kontakter osv fra (MS Office Outlok). Gamesaves, mine dokumenter, operafiler, bokmerker, favoritter osv. Hvis dere forstår hvor jeg vil? Jeg bruker å legge backup på en anna partisjon og brenne med jevne mellomrom. Men det er så tungvindt å gå gjennom 100talls mapper hvær gang jeg tar backup. Finnes det noen program som kan ta backup automatisk? Kanskje programet brenner dem på en cd. Da tenker jeg ikke på å ta backup av hele C:! Men slike filer som jeg beskrev osv. Eventuel kunne gi beskjed til programmet om hvilken filer... Forstår? Tipps???? Takker hvær person med et svar, kunne sikkert hjulpet andre også! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) http://ftp.sunet.se/nonags/diskbk.html Edit: Windows sitt backupprogram gjør også jobben... Endret 19. november 2004 av sofTest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå