mureren Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Har klart å legge inn passord i biosen så glemte jeg den seff . Noen som vet hvordan man reseter den? asusp4p800-vm Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det er 2 enkle måter og gjøre det på, du finner et batteri på hovedkortet ditt (ligner et klokke batteri) ta det ut, vent 2 - 3 sec og sett det inn igjen så starter du opp. Hvis det ikke funket finner du fram boken til hovedkortet ditt, slår opp i inholdsfortegnelsen og leter etter CMOS. Du må altså flytte på en jumper på hovedkortet ditt når maskinen er av, så vente 2 - 3 sec , for og så sette den til bake i original stilling. IKKE SKRU PÅ MASKINEN NÅR JUMPER STÅR PÅ FEIL PLASS!!! Ver HELT sikker på at du flytter på rett jumper, det er sikkert ikke så mange jumperer på kortet ditt hvis i det hele tatt mer en 1 men man vet aldri. Jeg tar ikke no ansvar hvis du klarer å ødelegge no såfall, verdt å nevne at jeg har gjort begge deler gjentatte ganger. BTW : husk og sjekk instillinger, spesielt FSB siden alt blir stillt tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå