jokki Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Vet ikke om den har blitt postet før, men jeg tror ikke det. Uansett så legger jeg den ut. Jeg vet det ikke er morsomt å gjøre narr av ikke helt gode mennesker men denne personen har faktisk lagt ut denne "rappen" av egen fri vilje. Enjoy Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 BWAHAHA Stakkars unge! Men jeg har sett den før, flere ganger før, dvs OLD Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ojojoj, han kunne flere stygge ord enn meg. Det morsomtste er jo at han sier "I don´t like food". Imponerende hvor syke ting som kan skjule seg i et lite guttesinn. Jeg trodde jeg var litt sprø jeg.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 vi har en egen tråd for filmklipp her Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Herregud, stakkars unge. Tror dere det er for sent å abortere det? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Fant ut om den store filmtråden Stenger denne tråden og slenger inn linken i tråden som er nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg