Gå til innhold

Innsamlingsaksjon: Send inn dine CS-frags!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Tenkte jeg kunne lage en fragmovie i nærmeste fremtid. Ikke fordi jeg liker cs noe spesielt godt, men fordi jeg kan tenke meg å eksperimentere mer med videoredigering. Siden jeg heller ikke spiller det, har jeg dermed ingen mulighet for å bruke "egne frags", derfor spør jeg dere.

Jeg har (desverre?) null peiling på alt som har med frags og opptak av dette, så da må dere nesten lese Hellslayer's movie-guide om dere ikke vet hvordan. I den anledning, kombinert med at jeg ikke vet om de rette verktøyene for Mac, trenger jeg dermed alle bidrag i mpeg/avi-format, og uten divx-komprimering.

Alle bidrag kan være opptak fra eget spill, eller spill du specser. Uansett - legg gjerne ved en tekstfil som du sier hvem som spiller, slik at dette kan bli nevnt i rulletekst/takk-til.

 

Filene skal lastes opp til følgende ftp-server: ftp://jallakim.sytes.net/ - under mappen /fragmovies/. Der har dere også tilgang til å lage mapper, så det blir litt system i sakene (én mappe pr. spiller, etc).

 

Gi gjerne linken til venner og venners venner - jo fler frags, jo mer utvalg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare litt rask regning: 1.37 mb*30 fps*10sekunder = 411 mb.

 

10 sekunders ukomprimert film = 441 MB!

 

20 sekunder = 882.

 

Kan fort bli mange sekunder også. Uff tar lang tid å uploade så mye :D men jeg gjør det fordet..

 

BTW public frags ok?

Du, komprimering er fin bil :p DivX / Xvid, søk på gooogle :) Eller du har det sikkert ffra før.

Lenke til kommentar

Folkens; jeg har da ikke snakket noe om xvid-komprimering. Komprimer i xvid så mye dere vil for min del. Divx sier jeg nei til pga dårlig erfaring, samt at jeg bruker et program som ikke liker divx.

Har dere mulighet, kan dere også bruke komprimert .mov/.mpeg/.mpg, da jeg slipper å rendre disse når jeg skal redigere.

Lenke til kommentar
Bare litt rask regning: 1.37 mb*30 fps*10sekunder = 411 mb.

 

10 sekunders ukomprimert film = 441 MB!

 

20 sekunder = 882.

 

Kan fort bli mange sekunder også. Uff tar lang tid å uploade så mye :D men jeg gjør det fordet..

 

BTW public frags ok?

Du, komprimering er fin bil :p DivX / Xvid, søk på gooogle :) Eller du har det sikkert ffra før.

*host* din-første-fragmovie *host*

Lenke til kommentar
Bare litt rask regning: 1.37 mb*30 fps*10sekunder = 411 mb.

 

10 sekunders ukomprimert film = 441 MB!

 

20 sekunder = 882.

 

Kan fort bli mange sekunder også. Uff tar lang tid å uploade så mye :D men jeg gjør det fordet..

 

BTW public frags ok?

Du, komprimering er fin bil :p DivX / Xvid, søk på gooogle :) Eller du har det sikkert ffra før.

*host* din-første-fragmovie *host*

Hysj-Hysj!!!

 

:xmas:

 

Var mpeg med 3500Kbps eller noe, og 320*240 :p

 

Den filmen var jo sug fra ende til annen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...