ggp Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvordan får jeg til å spille av en lydfil UTEN at winamp eller noe sånt kommer opp. Private Sub play_Click() ??? End Sub Takker for svar alle sammen Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det lurer eg også på. Lenke til kommentar
asware Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Har ikke et eksempel forran meg akkurat nå... Men tror det ligger noen på: planet-source-code.com Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Public Declare Function sndPlaySound Lib "winmm.dll" Alias "sndPlaySoundA" (ByVal lpszSoundName As String, ByVal uFlags As Long) As Long Public Const SND_ASYNC = &H1 Public Const SND_LOOP = &H8 Public Const SND_MEMORY = &H4 Public Const SND_NOSTOP = &H10 Public Const SND_NODEFAULT = &H2 Public Const SND_SYNC = &H0 SND_ASYNC i uFlags gjør at programmet ikke stopper når lyden blir spilt av. Dette er kun for Wav filer, skal du spile noe annet, må du bruke DirectShow, eller Quartz. Lenke til kommentar
ggp Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Hvor velger jeg hvilken fil som skal bli spilt av ? Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hvor velger jeg hvilken fil som skal bli spilt av ? sndPlaySound "c:\minlyd.wav", SND_ASYNC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå