romankovich Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hei. Har en litt eldre maskin fra 2001 som begynte å fuske her om dagen. Maskinen låser seg, spesielt når jeg ser film på den. Etter å ha utelukket andre faktorer som feks PSU og driver problematikk, kjørte jeg Memtest-programmet. Der dukket det opp feil på begge 512MB minnebrikkene. Mitt spørsmål er: i hvor stor grad kan jeg stole på resultatene fra dette programmet? Har sett noen innlegg som sier at man kan få feil på minnebrikker med memtest selv om brikkene er OK. Har Apacer livstidsgarnti på minnebrikkene sine? På siden til Apacer kan man lese om det. Det står ingenting om dette på PSData sine sider, som var webshoppen jeg kjøpte brikkene fra. Takk for alle svar! rk Lenke til kommentar
Paska Kakka Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hei. Har en litt eldre maskin fra 2001 som begynte å fuske her om dagen. Maskinen låser seg, spesielt når jeg ser film på den. Etter å ha utelukket andre faktorer som feks PSU og driver problematikk, kjørte jeg Memtest-programmet. Der dukket det opp feil på begge 512MB minnebrikkene. Mitt spørsmål er: i hvor stor grad kan jeg stole på resultatene fra dette programmet? Har sett noen innlegg som sier at man kan få feil på minnebrikker med memtest selv om brikkene er OK. Har Apacer livstidsgarnti på minnebrikkene sine? På siden til Apacer kan man lese om det. Det står ingenting om dette på PSData sine sider, som var webshoppen jeg kjøpte brikkene fra. Takk for alle svar! rk Har nettopp investert i eit lignende minnekort, Apacer 2100 512mb. Jeg hadde et lignende fra før regnet med at dette ikke skulle by på problemer, den gang ei Når jeg startet opp maskinen fikk jeg svart skjerm. Derfor tok jeg ut det nye kortet, og nå hadde jeg bilde på skjermen igjen. Noen som kan gi meg noen råd om hva som feiler minne/hovedkort(Abit-BD7II)??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå