Ultra_Fisk Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Heisann, Kan man bruke denne (veggfeste) på denne skjermen? takk for svar!!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Eizo oppgir faktisk ikke hvilken VESA-standard L550 støtter, men jeg vile bli forundret om det ikke var en av de to det opphenget har braketter til. PS, du kunne nevnt at tråden gjaldt veggfeste til L550 i emnet Lenke til kommentar
Raper Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg kjøpte denne til min Eizo L550: http://www.psdata.no/ps.asp?it=106403&mlevel= Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Raper: Ok,den så fin ut, funker det bra? Verd pengene osv(var jo billig da ) Lenke til kommentar
Raper Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Den er absolutt verd pengene.Den virker meget kraftig laget og skal jo tåle 8kg LCD skjermer.Jeg syntes Eizoen ble lav med den orginale foten. Jeg har ikke skrudd armen fast i veggen men i ei rund furu plate slik at den står på bordet.Det følger med en kraftig umbrako nøkkel slik at hver ledd kan justeres.Så jøss, for 360kr er den bra. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg sniker meg innpå her siden jeg akkurat har fått satt opp min Eizo L550. Jeg synes bildet er uskarpt og lurer veldig på hvordan dere har fått stilt inn deres skjerm. Jeg har den koblet til en laptop og har ikke peil på en sånn skjerm. Jeg har forsøkt å justere men jeg er ikke fornøyd. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg sniker meg innpå her siden jeg akkurat har fått satt opp min Eizo L550. Jeg synes bildet er uskarpt og lurer veldig på hvordan dere har fått stilt inn deres skjerm. Jeg har den koblet til en laptop og har ikke peil på en sånn skjerm. Jeg har forsøkt å justere men jeg er ikke fornøyd. 1) du bruker vga - trykk autojuster knappen din 2) sett oppløsninga på 1280 x 1024 Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 ...og snu om på rekkefølgen i Øivind sitt råd Jeg anbefaler også å endre fargeprofilen ril sRGB. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Det ble bedre med autojuster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå