scirocco Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hva er forskjellen mellom disse to kortene. Er forskjellen på 500 kr verdt pengene? Vet det har vært skrevet en del om disse to kortene på forumet, men har ikke funnet noe om en direkte sammenligning. Lenke til kommentar
keithho Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Mitt ærlige svaret er nei.. Det "er" ingen forskjell mellom de.. Tror den enne har bedre en eller annet frekvens tull... jaja jeg har iallfall det dyreste kortet, og er kjempe fornøyd selvfølgelig Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 00:38, keithho skrev:Mitt ærlige svaret er nei.. Det "er" ingen forskjell mellom de.. Tror den enne har bedre en eller annet frekvens tull... jaja jeg har iallfall det dyreste kortet, og er kjempe fornøyd selvfølgelig jeg har også platinum ex, men jeg lurte på kan man ha det internt? Litt dumbt at det ikke er internt, men jeg måtte ha svart ikke hvitt. Lenke til kommentar
dnort Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 BTW... er det noen som vet om det er noen norske nettbutikker som selger sort front til Audigy Platinum slik som denne? [ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-05-28 18:26 ] Lenke til kommentar
magle Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 forskjellen er jo at ex er ekstern. ikke noe annet.tror ikke den externe passer inn i en 5.25 bay, litt for bred tror jeg. og tror det blir rimelig vanskelig, for den eksterne boksen kobles til via porter bak på PC-en.. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Er virkelig platium utgaven intern (5.25 bay)? Det ser jo håpløst stygt ut med en masse kabler stikkende ut fra fronten av PC-en... De utgangene og inngangene jeg trenger er de digitale. Ligger de på kortet eller på den interne saken? Lenke til kommentar
magle Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Intern boks Digitale inn/utganger er på boksen. Klikkher og se på photo gallery Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Takk for alle svar! Har likevel et spørsmål til: Finnes det noen andre lydkort i prisklassen til SB audigy (2000 kr) som kan matche dette kortet? Trenger et med digitale (helst ikke coax) inn- og utganger. Lenke til kommentar
magle Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 sjekk hardware.no og trykk på anbefalinger. står diverse om musikk-redigering på pc osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå