Ronny M Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 QUOTE Det kan være flere nye innlegg i denne tråden, men kun èn e-post blir utsendt pr. besøk for hver tråd du har abonnert på. Det er ikke tilfelle hos meg. Jeg får ny epost for hver bruker som poster i tråden selv om jeg ikke har vært innom der. Kan det fikses? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 dette har jeg også opplevd før, derfor sluttet jeg å abbonere Lenke til kommentar
Reino Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Det hadde jo vært fint med en tilbakemelding fra de som driver dette forumet om det fins en løsning på problemet eller ikke.. Er det ikke det som er poenget med denne kategorien da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Joda, bare ikke alltid jeg husker å svare på alt Vi utbedret denne tjenesten til å sende mail ved svar, tidligere var det problemer med denne som gjorde at mailene ble sendt i hytt å pine, og da var det ønsker blant brukerene at det skulle sendes mail ved hvert svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg