Gå til innhold

skal kjøpe ny hdd. hvilken?

Anbefalte innlegg

hei, jeg har tenkt å kjøpt meg en ny s-ata disk, mest sannsynlig 250 eller 300 gb, så har jeg hørt mye bra om maxtor sine med 16 mb cache. men, det har diamondmax 10, og maxline III, hvilken er de beste? maxline III 250 koster det samme som diamonmax 10 300, begge me 16 mb cache, hvilken hdd burde jeg kjøpe? andre forslag ta's også imot

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen vits å kjøpe Maxline III, er bare en enterprise modell som har høyere MTBF. I praksis er det sansynligvis ingen forskjell i det hele tatt, bortsett fra muligens lengre garanti (Maxline III har fem år). Og ja Diamondmax er nok et glimrende valg. Som lagringsdisk burde det være den raskeste på markedet.

Lenke til kommentar
Ingen vits å kjøpe Maxline III, er bare en enterprise modell som har høyere MTBF. I praksis er det sansynligvis ingen forskjell i det hele tatt, bortsett fra muligens lengre garanti (Maxline III har fem år). Og ja Diamondmax er nok et glimrende valg. Som lagringsdisk burde det være den raskeste på markedet.

Eg er veldig ueinig i det. SCSI diskar har vore kjent for å halde mykje lenger enn ide diskar og det er ikkje fordi dei har anna grensenitt. Dei puttar betre elektronikk og betre mekanikk i den dyrare disken.

edit:skrivefeil

Endret av gastingen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...