[BZ]cy_demon Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hei jeg husker for at en stund tilbake gikk det ann å kjøre to AMD XP prosessorer i et multiprosessor miljø. Jeg har nå to MP2000+ og vurderer å oppgradere til raskere, men noen som vet om jeg kan kjøpe to barton prosessorer eller to Sempron prosessorer? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 cy_demon' date='18/11/2004 : 20:55'] Hei jeg husker for at en stund tilbake gikk det ann å kjøre to AMD XP prosessorer i et multiprosessor miljø. Jeg har nå to MP2000+ og vurderer å oppgradere til raskere, men noen som vet om jeg kan kjøpe to barton prosessorer eller to Sempron prosessorer? Med litt modifikasjoner på prosessoren kan du bruke Barton. Sempron har jeg ikke hørt om i dual, men med den cache-mengden er det ikke et særlig godt valg. Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 var det lodde sammen L3 broen på prosessoren? Husker du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå