Dorian Gray Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 The Best of MTV: Unplugged Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Opeth - Damnation Slæppåff deluxe. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Opeth - Damnation Slæppåff deluxe. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nirvana unplugged er jo en fin akkkkkustiskk plate. Ja, i tillegg kan du skjekke ut Greenplay - Time of Your Life Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Eva Cassidy - Live at Blue Alley Acoustic Alchemy - Back On The Case Nick Drake - Pink Moon Lenke til kommentar
moray Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Har hatt det albumet i platesamlingen i et par måneder nå, og det er få plater som blir spilt så mye som den. Har du noen andre plater av Nils Lofgren å anbefale? Er studioalbumene i samme stil som Acoustic Live, eller inneholder AL "unplugged" utgaver av sanger fra tidligere studioalbum? Vanligvis synes jeg den typen gitarspill som er på AL blir for slitsomt. Det blir for mye se-hvor-flink-jeg-er-til-å-spille-gitar faktor. Vet ikke hva som gjør at jeg ikke for nok av det på AL. Det gjør heller ingenting at det er fantastisk lyd på AL Har bare hørt Acoustic Live albumet til Nils Lofgren. Litt nyskjerrig på de spørsmålene du kommer med jeg også egentlig. Har samme oppfatning som deg når det gjelder gitarspillet hans. Utrolig god lyd på CD'n i hvert fall. Han har jo kommet med en drøss med skiver: http://www.nilslofgren.com/Music.html Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) System of a Down - Roulette Slipknot - Vermillion pt2 Slipknot - Circle Metallica - Nothing Else Matters In Flames - Acustic Medley In Flames - Metaphor In Flames - Whoracle In Flames - Pallar Anders Visa Arch Enemy - Marching on a Dead End Road Pink Floyd - Wish You Where Here alle nydelige sanger Playing My Game albumet av Lene Marlin er også en fryd for øret... Endret 21. november 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Vamp - Tir n'a Noir Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Mason Williams - Classical Gas Metallica - Fade to black (acoustic version) hmm kommer ikke på mer enn dette utenom de som allerede er nevnt... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Dave Matthews Band - Typical Situation (Live At Red Rocks) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har bare hørt Acoustic Live albumet til Nils Lofgren. Litt nyskjerrig på de spørsmålene du kommer med jeg også egentlig. Har samme oppfatning som deg når det gjelder gitarspillet hans. Utrolig god lyd på CD'n i hvert fall. Han har jo kommet med en drøss med skiver: http://www.nilslofgren.com/Music.html Tror jeg kjøper et par studioalbum med Nils Lofgren. Kan komme med tilbakemelding etter jeg har hørt gjennom dem. Lenke til kommentar
ML Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ozzy osbourne(Randy Rhoads) - Dee Joe Satriani - Tears In The Rain Black Label Society - Stillborn (Acoustic) Black Label Society - The Blessed Hellride Black Label Society - Speedball <-- Helt syk spilling Yngwie Malmsteen - Sorrow Yngwie Malmsteen - Farewell Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Noen kule akkustiske sanger... Hmm... Eric Clapton har jo noen kule! Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 bigbang sin akkustiske live - cd er bra. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 bigbang sin akkustiske live - cd er bra. Den er mer enn bra Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Spanish dance(Fra 1800-tallet) og Eric Clapton - Hey hey Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 bigbang sin akkustiske live - cd er bra. Den er mer enn bra faktisk helt konge! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Kommer ikke Dybdahl ut med ny plate nå eller er den kommet? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 den har kommet. den heter one day you'll dance for me, New york city og er Sinnsykt Bra! Lenke til kommentar
simeik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Extreme - More than words (acoustic) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå