Zethyr Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Dream Evil - Evilized Unplugged (synes da huske at det var dream evil; sangen er hvertfall beintøff plugged, og kjempefin unplugged.) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Slipknot - Vermilion Pt. 2 kan jeg og nesten anbefale, fin den. Lenke til kommentar
simeik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Rammstein - Los Genial!! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Nils Lofgren - Acoustic Live. Lenke til kommentar
moray Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Nils Lofgren - Acoustic Live. Enig. Spesielt spor 5 Keith don't go har blitt referansefavoritten. Andre: Eva Cassidy - Songbird Eva Cassidy - Wade in the water Massive Attack - Mezzanine Diana Krall - The look of love Eagles DVD'n har også knakende god lyd. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Mr Bungle - Retrovertigo Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Nirvana unplugged er jo en fin akkkkkustiskk plate. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Takk for respons folkens!! keep em coming :-D Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Rabih Abou-Khalil. Anouar Brahem. Jonas Hellborg. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Kings of convenience er jo bra. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Radiohead - Creep (Acoustic) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 hammerfall-dreams come true Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Ehm... hvilke sjangre er du mest interessert i? Glem det... Endret 19. november 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Ehm... hvilke sjangre er du mest interessert i? Liquid Tension Experiment er knalltøft. Kanskje ikke den mest akkustiske musikken akkurat. Det var vel det han var ute etter. Er ikke sikker på hvilken genre du er ute etter, men jeg gjør et forsøk: Blackmore's Night, en del av Lou Reed og John Renbourn. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Kanskje ikke den mest akkustiske musikken akkurat. Det var vel det han var ute etter. Haha, var bare meg som tenkte kraftig feil da jeg leste akustisk. Jaja... Får kutte ned på dopen eller noe. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 In Flames - Acoustic Medley Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Nils Lofgren - Acoustic Live. Enig. Spesielt spor 5 Keith don't go har blitt referansefavoritten. Andre: Eva Cassidy - Songbird Eva Cassidy - Wade in the water Massive Attack - Mezzanine Diana Krall - The look of love Eagles DVD'n har også knakende god lyd. Acoustic Live er balsam for sjelen. Har hatt det albumet i platesamlingen i et par måneder nå, og det er få plater som blir spilt så mye som den. Har du noen andre plater av Nils Lofgren å anbefale? Er studioalbumene i samme stil som Acoustic Live, eller inneholder AL "unplugged" utgaver av sanger fra tidligere studioalbum? Vanligvis synes jeg den typen gitarspill som er på AL blir for slitsomt. Det blir for mye se-hvor-flink-jeg-er-til-å-spille-gitar faktor. Vet ikke hva som gjør at jeg ikke for nok av det på AL. Det gjør heller ingenting at det er fantastisk lyd på AL Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Steve Hackett fra Genesis skrev en meget fin akkustisk gitarlåt i 1972. Den er på Foxtrot albumet og heter "horizons" Den er rett og slett nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå