plumbe Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 har fått en plagsom side som førsteside http://letsroll911.org/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=3 (ikke lurt å gå inn på den da.). Har kjørt ad-aware, slettet cookies, temporary internet files, log og satt siden som restricted site. Likevel viser den seg. Hva skal jeg gjøre for å få den fjernet? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Prøv Hijack This, det skal hjelpe mot sånt. Alternativt kan du hive PC`n ut vinduet og kjøpe ny, men den anbefales kun for særdeles velstående. Lenke til kommentar
plumbe Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 nei, det virket ikke. Det andre forslaget vil jeg ikke prøve, siden jeg ikke er så velstående. Noen andre som har noen forslag? Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 for å bruke hijack this må du starte i sikkerhetsmodus (tror det er f9 i biosen når du starter) da starter bare de helt nødvendige programmene altså ikke spywaren Lenke til kommentar
akh Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Har du kjørt noen programmer som fjerner spyware/adware? Fant en løsning her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå