Hetty Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Er hypp på å investere i en Xbox før jul,men er usikker om jeg bør vente til Xbox 2 kommer på markedet. Hørte rykter i dag om en mulig lansering av 3 nye Xboxer allerede neste høst (2005)? Er dette Xbox 2 i tilfellet? Sorry,hvis innlegget er postet feil. Håper noen vet noe om dette? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Kjøp en Xbox nå og så kjøper du en Xbox2 når den kommer på markedet, som blir en stund til... Har selv lyst på PS3 men den kommer jo samtidig som Xbox2 og Gamecube2 Endret 19. november 2004 av Alderon Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 [quote name='Hetty' date='18/11/2004 : 20:53'] Er hypp på å investere i en Xbox før jul,men er usikker om jeg bør vente til Xbox 2 kommer på markedet. Hørte rykter i dag om en mulig lansering av 3 nye Xboxer allerede neste høst (2005)? Er dette Xbox 2 i tilfellet? Sorry,hvis innlegget er postet feil. Håper noen vet noe om dette? [/quote] ja det kommer 2 versjoner før jul 2005 og en tredje versjon kommer ut på våren 2006. Alle disse er Xbox 3. PS3 kommer antaglivis Januar 2006, men mange sier de vil forsøke å få den ut før XboX 3. Offtopic: Jeg ville gått for PS3 pågrunn av at de bruker den nye teknologien "Cell" som veldig mange tror vil bli bedre enn det XboX 2 har å by på. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Offtopic: Jeg ville gått for PS3 pågrunn av at de bruker den nye teknologien "Cell" som veldig mange tror vil bli bedre enn det XboX 2 har å by på. Litt oftopic her, men hva går denne "Cell" teknologien ut på? Jeg ville forøvrig vente til xbox2. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) [quote name='fargoth' date='19/11/2004 : 21:31'] [quote name='ReSSaA' date='19/11/2004 : 21:20'] Offtopic: Jeg ville gått for PS3 pågrunn av at de bruker den nye teknologien "Cell" som veldig mange tror vil bli bedre enn det XboX 2 har å by på. [/quote] Litt oftopic her, men hva går denne "Cell" teknologien ut på? Jeg ville forøvrig vente til xbox2. [/quote] [b]Her er lit info om Cell: [/b] How powerful will the PS3 be? Sony has formed a partnership with Toshiba and IBM, to make a processor called the Cell. The processor is actually a collection of smaller processors. Software packets, called “cells”, are then sent to each of the smaller processors in order to give instructions on what tasks to perform. Potentially, the processor will be able to calculate up to 1 trillion floating-point calculations per second. It has been rumoured by some that the PS3 will be up to 1000 times more powerful - however this is unlikely. The actual specs haven’t been released by Sony yet, but we shall keep you informed when they are. [b][url="http://www.ps3land.com/faq.php"]Kilde[/url][/b] (Sies også at denne "Cell" er så kraftig at det ikke er nødvendig med ekstra grafikkort, - men jeg er veldig usiker på akkuratt det da) Endret 19. november 2004 av ReSSaA Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Sånn typisk, spørsmål. Kan dere ikke bare, søke på Google.com (finner mer en du aner der skal eg si deg HETTY!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå