Swafty Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Jeg har tenkt og bestille MX510 og Steelpad S&S etter å ha lest mange innlegg her i forumet. Men jeg har ikke funnet noen tastatur enda. Så vet noen om et tastatur som er bra og som passer med MX510? Edit: Skriveleif Endret 19. november 2004 av Overdox Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) QUOTE (simalarion @ 19/11/2004 : 01:27) Mange som synes det var morsomt at jeg poset denne tråden her , for å forklare enda mer, for dem som ikke har tenkt litt i samme banen, så vet jeg at mange på skjermkort tråden har 800xt-6800ultra, jeg er helt sikker på at ingen av disse Gamere har ordinær mus, derfor valgte jeg denne tråden, annet om hardware, er det jo knapt noen innom, og jeg har jo fått god respons. Men morsomt, ok, greit for meg. Nja, vel, tråden ble flyttet til riktig kategori for mange timer siden. Og uansett hvor morsomt eller kløktig det måtte virke for deg, så skaper det ekstra arbeid for moderatorer. Skulle alle tenke på samme måte og poste harddisk-spørsmål i Counter-Strike-kategorien (for, du vet, alle CS-spillere har harddisker), så blir det veldig mye rot. Virker på meg som du syntes det er helt greit å arestere folk, med morsomme vendinger, å stor faktor på å få drite ut folk, har et par flotte svar, men er ganske sikker på at jeg for advarlser igjen (man slenger nemlig ikke med leppa tilbake, minner meg om noe ), noe jeg muligens gjør nå også Endret 19. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Razer Diamondback og Ratpad GS Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Har nå func og mx510, dette fungerer fantastisk mye bedre. Edit: Jeg prøvdet å finne et sted jeg kunne bytte in mitt mx1000 med RAzor men fant ingen steder i byen som solgte dem. Takk for all hjelpen! Edit igjen: Er det nødvendig å instalere driverne til mx 510 ?, gidder ikke ha masse ultra iriterendet små programmer surrendet i oppstarten om jeg ikke må Endret 19. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
whom Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Har nå func og mx510, dette fungerer fantastisk mye bedre. Edit: Jeg prøvdet å finne et sted jeg kunne bytte in mitt mx1000 med RAzor men fant ingen steder i byen som solgte dem. Takk for all hjelpen! Edit igjen: Er det nødvendig å instalere driverne til mx 510 ?, gidder ikke ha masse ultra iriterendet små programmer surrendet i oppstarten om jeg ikke må Nei ikke er ikke nødvendig, men 1 av knappene vil ikke funke. Det kan også være greit med driveren for å stille på hz på ps2. Hvis du da ikke bruker usb (Vet ikke om det går uten driver. edit: da mener jeg å stille hz ) Jeg kan anbefale deg denne tweaken. 500 hz funker ypperlig på min mx 510 (usb må kjøres for denne tweaken) Hvis du ikke tør p hive deg ut på noe sånt, så vil det være bedre for deg å bytte til ps2 og stille opp hz til 200 (egenskaper for mus) Endret 19. november 2004 av Deuz Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 joda, musen funker flott, bruker usb, dropper logitech programmet som jeg tenkte er det bare reklame som surrer å går, og seff dukker programmet opp i taskbaren ved oppstart (hva er vitsen?). Takk, nå skall alt være i boks for cs-hl2 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 joda, musen funker flott, bruker usb, dropper logitech programmet som jeg tenkte er det bare reklame som surrer å går, og seff dukker programmet opp i taskbaren ved oppstart (hva er vitsen?). Takk, nå skall alt være i boks for cs-hl2 Kjør>msconfig>oppstart Synd du gikk for fUnc 1030 og Mx510, hvis det var sånn jeg forstod det.. Var en grunn til at jeg og en kamerat bytta til Mx1000 og Steelpad S&S Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Var en grunn til at jeg og en kamerat bytta til Mx1000 og Steelpad S&S MX510 er forsåvidt bedre til seriøs gaming, med tanke på delay når du løfter opp og tar ned musen igjen. Den er også ikke noe spess for low sense gamers. edit: uansett kommer musen 100% an på deg Endret 19. november 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 <<<--- Er low sense gamer Fatter ikke folk som justerer opp sensen slik at man tar en 360 om man beveger musa en cm liksom Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 <<<--- Er low sense gamer Fatter ikke folk som justerer opp sensen slik at man tar en 360 om man beveger musa en cm liksom Det er smak og behag det Lenke til kommentar
decent Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 mx510. punktum finale. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 mx510. punktum finale. Litt uenig, "Beste Musen" sier topic, teknisk sett er det Razer Diamondback. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 sitter no med mx1000 OG DEN ER GENIAL! elsker den. Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Razer Diamonback er desidert den beste gamemusa. Skal kjøpe meg den (fordi musa fikk 10/10 på Gamer.no og seks smilefjes på Hardware.no) Intelli 4.0 musa mi har overlevd veldig lenge, men nå er knappene "harde" og muspila hopper opp et lite hakk av og til. Jeg har hørt det er mye "bugs" på Intelli 4.0. Tide med mus-skifte! Endret 19. november 2004 av kjaure Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hva er kulest av Razer Diamonback Magma og Razer Diamondback Chameleon? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Razer Diamonback Magma er fetere enn Chameleon Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Dette er vanskelig å svare på da. Da formen på musen varierer og håndfasongene varierer fra person til person. Jeg har selv hatt Microsoft Intellimouse 3.0 og har for tiden Intellimouse 4.0. Må si meg mest fornøyd med den siste, men hadde jeg kjøpt meg ny mus nå så hadde jeg prøvd meg på Logitech MX1000. Hører folk sier dette er den beste musen og har lest en del tester om det som sier det samme. Så gå for den du Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Teknisk sett er 510MX overlegen pga. den ikke er begrenset av det trådløse interfacet. Ellers hadde mx1000 vært bedre teknisk sett. Jeg kunne dog aldri klart å bruke en så gedigen mus som mx1000 til å spille raske actionspill med. Du har ihvertfall ingen sjans til å styre den noe nøyaktig med fingrene, så da blir du nok veldig fort sliten i armen. Jeg vet at jeg hadde blitt det ihvertfall... Ellers er Razer diamonback en gjevngod konkurrent mot mx510. De to er for tiden de "ultimate" gaming musene, og valget mellom dem går nok mest på ergonomi og estetikk, samt om man er venstrehendt (razer passer alle, mx510 er kun ment for høyrehendte.) -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå