Kenneth Solfjeld Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg skal ha en svart... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Lyden er bra. MEN SOFTWAREN SUGER ESELKUK. Har sittet her i flere timer bare for å få lagt inn noen få album. Alt bare kræsjer og klikker hele tida. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 hmm...hva med å prøve å bruke Windows Media Player 10!..kan godt hende at det går bedre! Lenke til kommentar
pian Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 HalTan: Kjipt... Jeg har hatt min i en mnd nå og den har ikke krasja en eneste gang... Noe du gjør feil?! Jeg bruker USB 1.1 det kan jo være en 2.0 sak. Eller OS relatert, jeg bruker Engelsk XP SP2. Hva kræsjer egentlig? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Pain: Greia er at selve installeringa av softwaren kræsjer. Jeg kjører XP med SP2. Har gitt opp nå, legger inn med alternativ software, synd, for jeg ville gjerne ha "rip uten å lagre på harddisk"-funksjonen, hadde gått litt mer effektivt å legge over 100+ cd-plater da. Lenke til kommentar
manav Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Pain: Greia er at selve installeringa av softwaren kræsjer. Jeg kjører XP med SP2. Har gitt opp nå, legger inn med alternativ software, synd, for jeg ville gjerne ha "rip uten å lagre på harddisk"-funksjonen, hadde gått litt mer effektivt å legge over 100+ cd-plater da. Hvilket program er det som har denne "rip uten å lagre på harddisk"-funksjonen? Er det Creative Media Source? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Så vidt jeg vet. Det er klart den mellomlagrer, men det hadde vært j*vla praktisk. Jaja, bruker mediaplayer nå. Lenke til kommentar
pian Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 HalTan: Da så. Sært... men sånn er livet. Jeg har et midi-adapter jeg ikke får installert. Funker som gull hver gang på damas pc. Jeg har gitt opp der... Tror de har sine egne regler for hva som går og ikke. Lykke til med rippinga, men jeg synes kvaliteten på Creative sin rip ikke er helt som LAME feks. veit ikke hvorfor.. kjører MP3 256 Kbps - men det er jo eneste du får se av innstillinger også. Jaja. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvordan er lyden på denne tilforhold med Ipod micro ? :o Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 HalTan: Da så. Sært... men sånn er livet. Jeg har et midi-adapter jeg ikke får installert. Funker som gull hver gang på damas pc. Jeg har gitt opp der... Tror de har sine egne regler for hva som går og ikke. Lykke til med rippinga, men jeg synes kvaliteten på Creative sin rip ikke er helt som LAME feks. veit ikke hvorfor.. kjører MP3 256 Kbps - men det er jo eneste du får se av innstillinger også. Jaja. Sant nok det med Lame, men jeg kan ikke være purist når jeg skal trykke 100 cd'er +++ inn på 5 GB. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Lyden på min er ødelagt.. Fikk den på julaften EDIT: Oppdaget skaden i går, skal jaggu meg ut å klage Endret 29. desember 2004 av Jungldyr Lenke til kommentar
pian Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Høres ut som garantisak! :o Lykke til... kjipt... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Fikk min idag.. Egentlig ganske knall, utenom softwaren, som kunne ha vært bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå