:---{D Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Tror man må ha egen software for creative sine mp3 spillere... Må ha egen software ja.. Ganske teit program, men det går greit etter hvert... Lenke til kommentar
911fan Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 R d non som vet om non norske/svenske tester av creative zen micro? Har lett på nettet men har ik funnet no enda... Håper på svar.. Lenke til kommentar
xadox Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 eneste som var på lager var silver så jeg tok den jeg Lenke til kommentar
pian Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 eberland: Jo, du må nok ha software. Du kan riktignok formatere inntil 2GB av disken for å bruke som ekstern disk, da trenger du ikke software. Men det er jo 5 GB disk da Finnes visstnok et alternativ til Creatives software, som kan være verdt å teste ut. xadox: Kjipt at sølv er den eneste fargen man kan få tak i på enkelt vis. Ser mange liker den oransje, den har jeg ikke sett et eneste sted... sølv, hvit og min ene svart har jeg sett. Sølv er bedre enn hvit da Jeg var på nippet til å ta sølv når jeg så de hadde den på komplett. alle? Multicom ordren min gikk i do, da jeg måtte ha spilleren til helga, og jeg ville ha svart, så jeg endte opp med den siste svarte på Spaceworld CC Vest! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Komplett.no Har fått in flere farger/kan skaffe... Lenke til kommentar
911fan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei! hvis ingen har sett d så er d test av creative zen micro på dinside.no idag....! fikk en bra krakter faktisk en høyere en ipod mini, som faktisk bare fikk en 4er... den fikk bra på lydkvalitet,menyer,mange funksjoner men fikk litt- på at touchpaden var litt treig, men det venner man seg sikkert til Mvh. 911fan Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Går det å overføre filer til Zen Micro'en fra Windows Media Player? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Mener det skal på med media player 10. Siden creative har inngått samarbeid med microsoft og gjort sånn at programmet kan synkronisere mot mp3 enheter. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Går det å overføre filer til Zen Micro'en fra Windows Media Player? Jeg kan det i hvertfall helt fint fra min WMP 9 til min Creative Zen Touch. Tror ikke Micro kan være noe dårligere da. Kirikiri Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 eberland: Jo, du må nok ha software. Du kan riktignok formatere inntil 2GB av disken for å bruke som ekstern disk, da trenger du ikke software. Men det er jo 5 GB disk da Finnes visstnok et alternativ til Creatives software, som kan være verdt å teste ut. Pian: Vet du om å formatere deler av harddisken fungerer på Creative Zen Touch også? Har du noen linker til websiter som forklarer mer om dette? Kirikiri Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Skal ha meg en Zen Micro ja., og et par Sporta Pro. Tenkte på svart spiller ZenMicro Test @ Dinside.no Endret 5. desember 2004 av Jarek Lenke til kommentar
Metz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 eberland: Jo, du må nok ha software. Du kan riktignok formatere inntil 2GB av disken for å bruke som ekstern disk, da trenger du ikke software. Men det er jo 5 GB disk da hei sveis, er litt interessert i en sånn en zen micro. eneste som trekker ned for min del er dette med software, men når jeg leser dette får jeg inntrykk av at det ikke er nødvendig. kan jeg altså bruke 2gb som ekstern hd - plugge og playe hvor som helst uten drivere eller software? kan man spille av mp3er fra denne partisjonen da? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Skal ikke ha en nei! Har iPod 4G 40GB.. Klarer meg med det! Lenke til kommentar
pian Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Kirikiri: Aner ikke om Zen Touch har samme mulighet :/ Det ligger inni menyen på microen... Men et kjapt søk på google ga meg noen treff, gadd egentlig ikke lese noe metz: Vel, det er et litt bakvendt opplegg. Du kan altså sette 2GB til USB disk, som kan plugges og playes hvorsomhelst helt uten SW. Men du kan ikke spille av musikk fra den partisjonen... Dessverre. Så det er egentlig en helt separat funksjon. Men digg da Men det kan nevnes at når softwaren _er_ installert kan man bare høyreklikke og velge i "Send til" menyen og man finner micro'n som et søtt lite ikon i explorer. Så man må ikke bruke Creatives program, bare installere det Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Nei, skal ikke ha Zen Micro. Satser heller på Archos Gmini 400. Lenke til kommentar
jrz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 *bumpe tråd* nå leser jeg her og der at man ikke kan jogge osv med zen micro. blir ikke dette litt feil? er dette en god spiller til å bruke til snowboardkjøring og trening ? erfaringer? evt noen som kan jogge litt og finne ut? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hmm, lurer på Zen micro ja.. Den eller Zen Touch... vet enda ikke hvilken av dem to.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg bestilite meg rød Zen Micro på selveste Julaften Bestilite fra Pcutstyr.no da......sies at det er ganske trege....men..er jeg heldig så får jeg den i romjula eller? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Fant ingen bedre tråd å si dette i: FYFAEN I HELVETE SÅ TOTALT RÆV SOFTWAREN TIL ZEN MICRO ER. FYYYYFAEN. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) EDIT: Leste testen nå, ehe Endret 28. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå