:---{D Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Har kommet til konkusjonen at jeg skal kjøpe meg en Zen Micro.. Er det noen andre som skal det? Noen som har tatt en annen? Hvilkan farge skal du ha? Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Skal helt klart ha Zen Micro. Skal bare kjøpe lcd-skjerm først Blir nok den mørkeblå, favorittfargen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvis jeg skulle hatt måtte det blitt den mørkeblå eller sorte, men kommer nok til å velge iPod.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Syns svart, rosa , grå, mørkeblå og lilla er ganske tøffe... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 selv har jeg ipod 20gb. og samboern har ipod mini.. syntes ipoden ser 100 ganger bedre ut enn de der (spes minien)... Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 haha, smaken er som baken sier jeg da, i-pod er nå slått totalt ut!!!!! Ja jeg skal ha zen micro ..... skal selge min Creative Zen nx 30gb !!! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Er enig i at iPod mini er tøff, men jeg vil heller prøve denne... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Har endelig kjøpt meg den.. Ble Grå.. Var den enste de hadde.... Ellers hadde jeg måtte vente til etter skolen på mandag, og det er ikke sikkert de hadde flere farger da.... Er foresten utrolig tøff... Endret 20. november 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 eg syns at iPod MINI ser stygge ut! Zen Micro ser 10 ganger bedre ut, den er også bedre: bedre plass og bedre batteri. Oransje er best hadde vert litt løye og hatt ein rosa for meg står valget mellom vanlig ipod 20 gb eller denne på 5 gb. Lenke til kommentar
911fan Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 skal kjøpe meg creative zen micro, kansjke jeg venter til etter jul... ser at de har den til 2195kr på elkjøp idag... vurderer å kjøpe den der isåfall, har ik så god erfaring m nettshops... Noen som har noen erfaringer å dele md mg?? håper på svar.... Lenke til kommentar
911fan Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Tomat-Ulf hva er din erfaring m zen micro, positiv/negativ?? håper på svar.... hvis jg skulle valgt hadde d nok blitt den svarte.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Tomat-Ulf hva er din erfaring m zen micro, positiv/negativ??håper på svar.... hvis jg skulle valgt hadde d nok blitt den svarte.... OK da... Pluss: -God lydkvalitet. -Radio (Som foresten funker utrolig bra, og du kan ta opp i utrolig god kvalitet fra!) -5 GB -Ganske likt menysystem som iPod.. Ganske greit -Fiffige løsninger -Ikke stor! Har den i samme lomme som mobilen. Minus: -Ikke helt topp software! -Når du går inn på artister, må du gå inn på en spessiel greie for å vise alle sangene, ellers må du gå inn på hvert album... Ikke noe stort problem egentlig.. Håper jeg hjalp litt... Spør hvis det er noe mer! Lenke til kommentar
pian Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Da er svart Zen Micro bestilt fra Multicom Delvis på grunnlag av denne testen: http://www.extremetech.com/article2/0,1558,1725113,00.asp Men også pga det heftige designet selvfølgelig... gleder meg som en unge til den kommer! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Da er svart Zen Micro bestilt fra Multicom Delvis på grunnlag av denne testen: http://www.extremetech.com/article2/0,1558,1725113,00.asp Men også pga det heftige designet selvfølgelig... gleder meg som en unge til den kommer! Har sett den jeg også.. Grattis.... Lenke til kommentar
911fan Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 takk for svar! d var bra, fant en test av den nå, tror jg kommer til å kjøpe den.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Blir nok ein sånn sak under juletreet i år ja Mvh Espen Lenke til kommentar
pian Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Litt OT kanskje, men hvor får man kjøpt ekstrautstyr til Zen Micro? OK den er ny, men man bør kunne få kjøpt fjernkontroll i det minste... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Skal du ha Zen Micro? Nei Lenke til kommentar
eberland Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Tomat-Ulf: Du sier at programvaren er litt dårlig... Dukker den ikke bare opp som en ekstern disk i utforskeren??? Mener jeg har lest det en plass.... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Tror man må ha egen software for creative sine mp3 spillere... Jeg skal definitivt ha meg en slik en ja! Oransje er kulest Synes vanlig iPod er så kjedelig... platt farge, de burde sprite opp fargene litt, og iPod mini er ikke hakket bedre, matte, slappe farger *blærk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå