simalarion Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) pakken fra datakompanitet.com kom rett til 18.11.04 10.27 Innlevert postterminal 0024 OSLO må den da inn til omlastninterminalen før den kommer til mitt lokale posthus i oslo Lurer på dette fordi pakken pleier å gå fra stokke til omlastnings terminal, dette er litt viktig for meg fordi jeg skal ha med delene til Larvik for å bygge en pc for en venn i morgen Endret 18. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ring å spør? Hehe, nei, de har jo 2-3 virkerdager stort sett. Når bestilte du? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Den er på post terminalen nå-lurte på hva som er fokjellen fra terminalen og omlastnings terminalen som den pleier å komme inn på første feks fra Komplett, netshop. Har bestilt fra Dataskjeden nå og da kom den inn på post terminalen Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Å spørre oss her på forumet om hvor fort posten jobber er som å spørre hvor Osama Bin Laden bor... Det varierer... veldig! Nei, har du ikke lært å vente skal du få lov til det en eller annen gang når du venter på noe fra posten. En helt vanlige pakke fra Kristiansand brukte en gang 10 dager opp til Bodø... Men de kan selvfølgelig ha sine gode dager de også, slik som alle andre Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 hmmm post terminalen og omlastnings terminalen er samme sak, det var det jeg var ute etter, sorry om det jeg formulerte meg dårlig. Fikk svaret av posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå