Anders Leipsland Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Har fått en audi radiator. Er godt fornøyd med størrelsen (24x15x4). Må sette på noen nye endestykker(kunne brukt det som var, men jeg var litt tidlig ute med saga :wink:), men når jeg skulle gjøre det merka jeg noen spiraler inni røra. Vel se selv... audi radiator. Ville dere fjerna spiralene eller latt dem stå i? Lenke til kommentar
DreamTime Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Spiralene er der nok for å skape turbulens i vannet og la vannet få bedre kontakt med kjøleflatene. Jeg ville latt dem stå i. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Trur du burde latt den stå. Den har sikkert ikke plasert siraler der for ingen ting. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 oooh audi (nå må jeg på do :smile: La dem stå i, audi vet hva de driver med (not) En ting som kanskje kan bli et problem er at det er et høyere vanntrykk når den står i bilen, enn når du bruker ei vannpumpe. Dette vil kanskje medføre at det blir dårligere sirkulasjon i vannsystemet ditt (tror jeg). Åssen AUDI er det fra forresten?? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 13:56, drbass skrev:En ting som kanskje kan bli et problem er at det er et høyere vanntrykk når den står i bilen, enn når du bruker ei vannpumpe. Dette vil kanskje medføre at det blir dårligere sirkulasjon i vannsystemet ditt (tror jeg). Var det der som gjorde meg i tvil. Quote: Åssen AUDI er det fra forresten?? Audi etterellerannet 1980 TDI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå