entonic Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg sliter litt med å finne ut hvor jeg kan bytte en farge med en annen. hvis noen kunne hjulpet så hadde jeg vært veldig takknemlig. bruker photoshop cs hvis det er til nytte. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ta et søk i forumet for å sjekke om andre har spurt om det samme. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 har gjort det!! Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvis det ikke går med de metodene som er nevnt tidligere må du spesifisere problemet ditt nærmere... Lenke til kommentar
entonic Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 har lest i den andre tråden men det skjønte jeg ikke helt men iallefall. det er bildet jeg har lagt ved som skal skifte farge på 2 tallet fra hvitt til rødt. er det en funksjon i photoshop som gjør dette?? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Strengt tatt kan du vel bare male over med rødt. Velg pensel med "blending mode" satt til "darken", eller noe.. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har ikke prøvd CS, men har du ikke noe "Colorize"-greier i menyen? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 "Hue/Saturation", klikk for "colorize", sett hue til 0, saturation til 100, og lightness til -50.. "Selective Color", velg "Whites", max magenta, max yellow, sett "method" til absolute... Eller "Channel Mixer", sett alt til 0 på output channel green og blue.. Fler enn èn måte å flå en hund.. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (... eller bare "paint bucket tool"... ) Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 "Hue/Saturation", klikk for "colorize", sett hue til 0, saturation til 100, og lightness til -50.. "Selective Color", velg "Whites", max magenta, max yellow, sett "method" til absolute... Eller "Channel Mixer", sett alt til 0 på output channel green og blue.. Fler enn èn måte å flå en hund.. Himmel så avansert det skal være da. Gjør som kvikks sa, litt enklere det. Man trenger ikke gjøre tingene vanskeligere enn de er. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Magic Wand + Fill takk gjorde det du sa og det funka fett. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Himmel så avansert det skal være da. Jove nevnte Colorize, så det var vel mest for å nevnt hvor en finner det valget. (Hue/Saturation) Ellers har jeg nevnt flere enklere metoder: Velg pensel med "blending mode" satt til "darken" .."paint bucket tool" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå