m-momr Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg sitter her og iriter meg over at komplett satte ram'en min feil. leste i HK manualen at rammen skal sette i rekkefølge fra Dimm 3, dimm 2 og dimm 1, , , , , men komplett satte 1 i dimm1 og 1 i dimm 3,(dimm3,2,1 er ramplassene på HK) før jeg byttet plass på ram'en fant memtest 86, 28 feil. mens etter jeg satte minnet til riktig plass. Dette har iritert meg VELDIG, fordi det har gjort sånn at HL2 og CS:S har hengt ofte! Jeg har fått feilmelding om at minnet ikke kunne bli "read" pluss at komplett også har skrudd fast hoved kortet mitt med minimalt med med feste skruer, så det bøyer seg når jeg trykker inn ram'en og det plass til extra skruer på HK'er og i kabinettet. Ble kanskje litt mye klaging der, men det er et av de negative inntrykkene jeg har fra komplett. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 kill me if im wrong, men er ikke dette hl2 kategorien, og finnes det ikke en kategori for minne? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) det påvirket kun HL2 og CS:S så det den grafikkmotoren det Gjelder Half-life . kill me if im wrong *Myrde Myrde* EDIT: pluss at denne kategorien også er mere besøkt enn minne kategorien :!: Endret 18. november 2004 av m-momr Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 "Kill me if im wrong" faktisk Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 blark! *ligger dau på tastaturet* Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Øh, ok... "Musa mi funker ikke mer, og jeg bruker den bare i HL2 så derfor er det her tråden passer best" Ja, veldig mye med HL2 å gjøre det her. Forøvrig, sett sammen maskinen din selv, så slipper du at Komplett gjør en dårlig jobb. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Øh, ok... "Musa mi funker ikke mer, og jeg bruker den bare i HL2 så derfor er det her tråden passer best" Ja, veldig mye med HL2 å gjøre det her. Forøvrig, sett sammen maskinen din selv, så slipper du at Komplett gjør en dårlig jobb. du kunne ha sangt det for 1 år siden Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Kan du ikke benytte deg av returretten. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Kan du ikke benytte deg av returretten. trokke det, jeg har: bytta kabinett dør,cpu vifte, satt i dvd brnner, satt på vifte på grafikkort kjøleren, 3 nye hardisker,4 pci kort og masse extra lys og stashj, vet ikke om de vil ha den da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Feilpostet (webshoperfaringer). Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg