NiCo.No Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hallo! Jeg lurer bare på en liten ting her... Jeg har laget en kalkulator og lurer på hvordan man får komma etter man regner ut? på forhånd takk Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hæ? Kan du spesifisere litt? Lenke til kommentar
NiCo.No Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 vel, jeg har laget et program, der du taster inn radius på en sirkel og ved hjelp av den regner kalkulatoren min dette ut til et svar. Men, siden PI er 3,14 pleier man å få svar med komma i seg. jeg for bare svaret uten desimaler. jeg vil ha svaret med en eller flere desimaler. hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 ikke bruk int ... double eller float gjør nytten #include <iomanip> cout << setprecision(ANT_SIFFER) << svaret << endl; for å sette antall gjeldene siffer eller no Lenke til kommentar
NiCo.No Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 takk! det gjorde nytten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå