Schnickaschnicka Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har nå logitech z680, men synes bassen i noen sanger er litt treg, og hørte nettopp et creative sett til 600 kr (2.1 sett). Den hadde klarere bass og ikke sånn brumlebass som z680 har. Hvis jeg kjøper creative audigy 2, fjernes problemet da? Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 hvis du bruker soundstorm, så prøv å still ned delefrekvensen (crossoverfrequency) i kontrollpanelet.Skru på "create LFE channel" for at det skal virke Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 få det inn i knotten, Logitech=Brumlebass Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Delefrekvens of fasejustering kan forbedre bassen, hvis disse ikke er stilt inn riktig. Prøv å skru ned delefrekvens som dummie foreslår. Har du fasekontroll på dette settet kan du prøve deg litt frem med denne også. Sett på et lydspor med f.eks en basstrommetakt som høres ganske tydelig, så justerer du fasekontrollen til du synes bassslaget er "kortest" og mest presist. Men, det er ikke sikkert det er så mye å hente på slike billige anlegg. Knut Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Men det skal vel gå an å justere. Hvis jeg kjøper creative audigy zs, og får driver (hvis det finnes det til z6809? blir det bedre med nytt lydkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå