Ole L Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg skal til USA i julen og har i den forbindelse bestilt en Dell AximTM X50 BluetoothTM GPS. Tanken var å bruke PDAen til å finne fram til diverse moteller og severdigheter i California. Nå viser det seg at Dell nekter å selge meg USA kart til PDAen jeg har bestilt! Amazon.uk har kart fra National Geographic som jeg kan bruke, men de vil ikke sende til Norge. Microsoft.com har også billig software til 40 dollar, men vanskelig å bestille direkte fra USA til Norge. Kan noen tipse meg om hvor jeg kan henvende meg i Norge eller Europa og som kan levere før jeg reiser om 4 uker?! X50en kjører Microsoft® Windows® MobileTM 2003 Second Edition-programvare for Pocket PC. Ole L Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Tom-Tom har vel kart til de fleste land Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hvis ikke du får tak i kart kan jeg trøste deg med at det er lettere å finne frem i California enn i Oslo.God tur. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Nesten ille at det skal være så vanskelig å gi bort pengene sine. Utrolig at propgramvareleverandører ikke har slengt seg på litt bedre distribusjonsteknikker. Dumt når det er lettere å få tak i programvare gratis, enn å betale for det. Send en mail til disse http://www.idedata.no/ og hør om dem kan hjelpe deg å betale for produktet. De har svart kjapt når jeg har sendt dem mail hvertfall Endret 29. november 2004 av bzzlink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå