Gå til innhold

MSG3 kun 8.7 på Gamespot?

Wooho

Anbefalte innlegg

Har prQvd det og vil bare si at det IKKE er lett! Dette pga ingen radar og daarlig kamera..

Lastet ned?

Har også prøvd det (demo -40% build.) og kameraet fungerte ganske perfekt etter min mening. Muligens litt vanskelig å få oversikt over områdene men det gikk fint ann. :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har anskaffet meg spillet, og syntes spillet er drit fett. Syns personlig at spillet fortjener bedre enn en 8.7. Men nå er jo jeg ekstremt fan av serien også da.

Ser at det er en del "klaging" over at man tåler så mye i forhold til realismen. Spør noen meg så er dette uvesentlig, i og med at spillet egentlig er ment for at man ikke skal bli sett av fienden.

Og hvis man ser på forskjellen mellom snake eater og de tidligere spillene så er det ikke alltid like lett å gjemme seg som f.eks. hvis man er på et åpent område hvor man må bevege seg en del før man kan komme seg ut av syne.

Eneste jeg har å si som er noenlunde negativt er at man ikke kan gå så fritt i jungelen som Konami har gitt uttrykk for, men dette var egentlig noe jeg har forventet i og med at jeg ikke kunne skjønne at teknologien var kommet så lang enda.

Men friheten man har er fortsatt større enn det jeg har sett i noe annet spill før. Noen vil kanskje si at Deltaforce og lingnende spill har gjort det bedre, men med tanke på at de spillene bare har mindre brett, er det ikke sammenlignbart.

Men det er kommet ganske mye nytt i spillet som tipper mot mer realisme. Bland annet så forderves maten man har samlet hvis det går for lang tid før man spiser det. Fordervelsesprosessen foregår også mens man ikke spiller.

Så også det var nevnt at man må kurere seg for diverse skader, og om man kan gjøre det midt i en kamp, spiller ingen rolle, noen ganger er det faktisk essensielt at man kan kurere seg under en kamp. Men skal ikke utdype det noe mer siden dette ikke er en spoiler tråd. Vil jo ikke ødelegge en dråpe av spille gleden til noen.

Og de har heldigvis ikke tatt bort noen av de gode "codec moment" og det er fortsatt mye storry. Dette punktet var det jeg fryktet mest, i og med all den klaginga over for mye snakking og for lite skyting. Takk Hideo for at du ikke lot dem knekke deg! :p

Da vil jeg bare si, Gled dere til dere får tak i en kopi, det er MYE spillglede som venter dere!

Adios.

Lenke til kommentar

Om MGS3 hadde fått dårligere enn 8,7 fra en anmeldere, så hadde jeg ikke bryd meg et sekund. Skal ha spillet uansett og jeg vet at jeg ikke kommer til å bli skuffet, ved å se alle de videoene og bildene som er å få taki. Bryr meg lite om hva en anmelder sier/gir et spill jeg er fan av. Lenge leve MGS og Solid Snakes & Co :D

Lenke til kommentar

Stusset litt jeg også på karakteren men det var først og fremst fordi gameplayet var for likt spill nr.2 (Oi så synd :huh: ). Spillet vi muligens få bedre karakterer i Europa siden den europeiske utgivelsen vil inneholde theater og Boss survival som i Sons of Liberty. De amerikanske og japanske versonene av spillet har aldrig hatt dette. Det var derfor MGS2: Substance ble en større ting i Japan og USA enn her til lands.

PS: vi får det senere fordi de skulle legge til en haug med europeiske språk? Jeg vil ha alt på engelsk, gi meg spillet NÅ!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...