Goophy Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hei, har nå skaffet meg en ruter av typen "3com OfficeConnect Wireless Cable/DSL Gateway 802.11g 54Mbps". Meningen var at jeg skulle kunne surfe med laptopen som har et Intel 2200GB PRO/wireless nettverkskort. Men laptopen finner ingen nettverk. Jeg har satt opp alt slik det står i manualer, guider osv, men ingenting skjer, Har sikkert gjort noe feil, men aner ikke hva. Noen tips på hva "nybegynnere" gjør feil med trådløse nettverk hadde vært greit å få. Har NGT ADSL. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Feilen lå visst i BIOS. Wlan var deaktivert og lot seg ikke aktivere. Fungerte med en oppdatering... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Feilen lå visst i BIOS.Wlan var deaktivert og lot seg ikke aktivere. Fungerte med en oppdatering... Lol? :!: Hvordan klarte du å ikke oppdage det? Om den var deaktivert i BIOS, kommer den ikke opp under Tilkoblinger engang.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Er vel bare sløv... Men jeg fikk jo den opp til å søke etter nettverk, så jeg vetikke jeg. Fungerer ihvertfall nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå