nree Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Når du skal velge kabinett 1. Det første du bør tenke på er om hardwaren din passer med skruehull osv til hovedkort PSU osv. 3. Da du tenker "oj, pc'n min er varm. Jeg tru jeg kjøper meg ein vannkjølings pakke" Det er ikkje serligdt fint på lanparty og ha ein radiator, vanntank og pumpe oppå datamasinen din. 4. Kommer du lett inni dette kabinettet vist du skal bytte deler etc. Du ikkje la merke til at 2 er byttet ut med 3 og det samme med 4'n Nå har du kjøpt eit bra (tror du) kabinett: 1. Nå skal jeg sette i HW 2. Pass på og ta forsiktig hw ut av det gamle kabinettet (vist du har eit gammelt) 3. Ikkje legg HW på ting som ul, tepper osv. de inneholder statisk el. 4. Husk og ikkje skru for hard fast HW (Det er bare plastikk vettdu ) Vannkjøling 1. Find ein god plass inne i kabinettet hvor pumpa, radiatoren og vanntanken kan stå. 2. Husk og at vist du har vannkjøling som du har laga selv er det lurt og ta alle delene og sette nedi vann og pumpe inn luft i hele annlegget og se om det kommer noen bobler (vist det kommer bobler for all del ikkje sett det inni pc'n) Håper dere som leser kan komme med tips osv Endret 18. november 2004 av goggen90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå