alexern Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 nå snakker vi! det var jo bedre bilder det der da, ikke topp men mye bedre ser ut som det er ganske bra arbeid også Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ser skikkelig hjemmesnekra ut Ikke negativt ment, tvertimot. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 nå snakker vi! det var jo bedre bilder det der da, ikke topp men mye bedre ser ut som det er ganske bra arbeid også det er faktisk akkurat samme kamera...men vi fant et rom med mye lys så det ble bra Lenke til kommentar
alexern Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 jaok, men det var bedre i det minste Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 takker for god respons alle sammen skal prøve å få updat litt oftere nå. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jada! blir bra detta vettuh! Lyst på trekabbis me 2! keep up that modding skillz dude! :!: Lenke til kommentar
Innos Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hva slags tre er det du har brukt, jeg skule lage tre kabinett, men var så vanskelig å skjære og borre i, kutta meg skikelig på skruhjern, gadd ikke mer. Trodde det ikke var lov å plukke elektriske artikler fra dynga? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hva slags tre er det du har brukt, jeg skule lage tre kabinett, men var så vanskelig å skjære og borre i, kutta meg skikelig på skruhjern, gadd ikke mer. Trodde det ikke var lov å plukke elektriske artikler fra dynga? vi bruker 3 lag finèr tror jeg Rykende_Kaffe sitt loft. vet ikke om det er ulovlig akkurat vi har henta mye drit der gjennom åra uten at noen har sagt no... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ja, er kabbisen ferdig snart eller?? Vi vil ha Update!! MVH: Joakim Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 vi skulle jobbe litt videre i dag, men vi fant da ut at treverket ramma var bygget av var alt for sprøtt. vi har derfor pælma hele stasen (bare ramma altså) så vi kommer til å ta en tur innom maxbo så kjapt som mulig å skaffe nye materialer å lage ny ramme. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det ser veldig fint ut. Kommer det noe endelig resultat snart ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå