stol Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jeg har nå Chieftec Dragon Big Tower. Jeg syntes dette blir litt i største laget for mitt bruk, tungvindt å ha med på seg feks. lan.. så jeg hadde tenkt å kjøpe meg miditower uten psu. Helst ikke over 1000kr noen gode forslag. Liker enkle og brukervenlige kabinetter Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 jeg har nå Chieftec Dragon Big Tower.Jeg syntes dette blir litt i største laget for mitt bruk, tungvindt å ha med på seg feks. lan.. så jeg hadde tenkt å kjøpe meg miditower uten psu. Helst ikke over 1000kr noen gode forslag. Liker enkle og brukervenlige kabinetter microplex selger alle kabinetta uten PSU Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) dual post! Endret 19. november 2004 av chil Lenke til kommentar
stol Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 joa vet det at microplex selger alle sine uten. men jeg klarer ikke å bestemme meg :S Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 joa vet det at microplex selger alle sine uten.men jeg klarer ikke å bestemme meg :S Vil du ha et digert kabinettet, kjøp et Image & Shapetech.. Eller kjøp en av billigversionene av Lian Li.. kvalitet framfor kvantitet Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har du kabinettet enda, jeg kjøper for en billig penge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå