SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ja jeg bare lurer på om noen har prøvd Medal of Honor - Pacific Assault? Jeg gidder ikke gå til anskaffelse av det hvis det er dårligere enn f.eks Call of Duty, jeg elsker denne type WW2 spill. Men det nye "Men of Valor" er jo så dårlig at det nesten er flaut. Så hvis det er noen som har vært borti det hittil, så setter jeg pris på noen meninger. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ja jeg bare lurer på om noen har prøvd Medal of Honor - Pacific Assault?Jeg gidder ikke gå til anskaffelse av det hvis det er dårligere enn f.eks Call of Duty, jeg elsker denne type WW2 spill. Men det nye "Men of Valor" er jo så dårlig at det nesten er flaut. Så hvis det er noen som har vært borti det hittil, så setter jeg pris på noen meninger. Men of Valor er vel ikke et WW2 spill? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Nei det har du ca. helt rett i. Men det er samme sjangeren innen krigs simulasjon. Og det suger. Så siden det da gjerne gjør det, og det er et 2004 spill - så vil jeg gjerne vite om Pacific lider samme skjebne. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Gikk igjenom pacific Assault 2 uker siden Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 aaand? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Syntes iallefall det suger fealt Loader alt for ofte/mye og man fQler seg innestengt paa de altfor lineare banene.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ganske kjedelig spill. Ville aldri gitt det mer en ca 6-7 av 10. Spillet har fått rundt 7/10 på de fleste omtaler jeg har lagt merke til nå. Man merker fort at disse "rambo" WW2-FPS spillene ryker på omtalelisten. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Takk - mer enn det trenger ikke jeg vite. da DERIIITER jeg i det spillet. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Heh.. det var dette jeg fryktet. Ett nytt lineært drittspill fra WW2. En remake av MOHAA med andre ord. Rart at det spillet fikk såpass gode karakterer, men det var vel mentaliteten på den tiden å gi alle actionspill med mye kuler og krutt gode omtaler. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Ja jeg lasta akkurat ned demoen og prøvde det. Grafikken har i det minste fått en aaaalvorlig ansiktsløftning. Men det var tåpelig krevende. Hadde alt på max, og det viste litt tegn til treghet. [Doom 3 og HalfLife 2 går flytende med alt på max hos meg] Men gameplayet, animasjonene og fysikken var dritdårlig. I et sånt spill som det her, er det viktigste hvordan våpnene reagerer, høres ut og reloader. Det var bare kjedelig gjort. I tilegg er det veldig viktig at det er moro og skyte disse japsene. Det var det ikke. Det var mange av dem, det skal dem ha - men av 100 døde japser, så var det moro og skyte 0 av dem. Bare å glemme dette her og vente på DoD:Source Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Ja jeg lasta akkurat ned demoen og prøvde det. Grafikken har i det minste fått en aaaalvorlig ansiktsløftning. Men det var tåpelig krevende. Hadde alt på max, og det viste litt tegn til treghet. [Doom 3 og HalfLife 2 går flytende med alt på max hos meg] Men gameplayet, animasjonene og fysikken var dritdårlig. I et sånt spill som det her, er det viktigste hvordan våpnene reagerer, høres ut og reloader. Det var bare kjedelig gjort. I tilegg er det veldig viktig at det er moro og skyte disse japsene. Det var det ikke. Det var mange av dem, det skal dem ha - men av 100 døde japser, så var det moro og skyte 0 av dem. Bare å glemme dette her og vente på DoD:Source det er en bug. går glattere med full versionen enn det gjør med demoen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg prøvde demoen, og det virket ganske kult! Men jeg liker CoD bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå