Gå til innhold

Noen som har Prøvd "Pacific Assault"?

Anbefalte innlegg

Ja jeg bare lurer på om noen har prøvd Medal of Honor - Pacific Assault?

Jeg gidder ikke gå til anskaffelse av det hvis det er dårligere enn f.eks Call of Duty, jeg elsker denne type WW2 spill. Men det nye "Men of Valor" er jo så dårlig at det nesten er flaut. Så hvis det er noen som har vært borti det hittil, så setter jeg pris på noen meninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja jeg bare lurer på om noen har prøvd Medal of Honor - Pacific Assault?

Jeg gidder ikke gå til anskaffelse av det hvis det er dårligere enn f.eks Call of Duty, jeg elsker denne type WW2 spill. Men det nye "Men of Valor" er jo så dårlig at det nesten er flaut. Så hvis det er noen som har vært borti det hittil, så setter jeg pris på noen meninger.

Men of Valor er vel ikke et WW2 spill?

Lenke til kommentar

Ja jeg lasta akkurat ned demoen og prøvde det. Grafikken har i det minste fått en aaaalvorlig ansiktsløftning. Men det var tåpelig krevende. Hadde alt på max, og det viste litt tegn til treghet. [Doom 3 og HalfLife 2 går flytende med alt på max hos meg]

Men gameplayet, animasjonene og fysikken var dritdårlig. I et sånt spill som det her, er det viktigste hvordan våpnene reagerer, høres ut og reloader. Det var bare kjedelig gjort. I tilegg er det veldig viktig at det er moro og skyte disse japsene. Det var det ikke. Det var mange av dem, det skal dem ha - men av 100 døde japser, så var det moro og skyte 0 av dem.

Bare å glemme dette her og vente på DoD:Source :shrug:

Lenke til kommentar
Ja jeg lasta akkurat ned demoen og prøvde det. Grafikken har i det minste fått en aaaalvorlig ansiktsløftning. Men det var tåpelig krevende. Hadde alt på max, og det viste litt tegn til treghet. [Doom 3 og HalfLife 2 går flytende med alt på max hos meg]

Men gameplayet, animasjonene og fysikken var dritdårlig. I et sånt spill som det her, er det viktigste hvordan våpnene reagerer, høres ut og reloader. Det var bare kjedelig gjort. I tilegg er det veldig viktig at det er moro og skyte disse japsene. Det var det ikke. Det var mange av dem, det skal dem ha - men av 100 døde japser, så var det moro og skyte 0 av dem.

Bare å glemme dette her og vente på DoD:Source :shrug:

det er en bug. går glattere med full versionen enn det gjør med demoen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...