Mr.PK Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Er det bare å ta litt på en q-tips å smøre over cpu'en? Jeg har en prosessor som var veldig ustabil, å nå skal jeg sende den inn å få en ny. Tror dere jeg må fjærne alle spor av goop? Lenke til kommentar
jag Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Isopropanol burde fungere bra siden det er "rene hydrokarboner" og ikke et mineralholdig løsemiddel. Bare ta litt på en Q-Tips og vask forsiktig. Kan også bruke lignin fritt papir som for eksempel linsepapir. Kan være greit å tørke med etter vaskinga... Lenke til kommentar
house Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 brukte zippobensin jeg til å fjerne goop med... funka phett.. har oxo noe anna guffe hjemme, blank flaske.. det tar totalt kålen på det (legger heller ikke igjen noe) Housey Lenke til kommentar
jag Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hvis zippobensin ikke er mineralholdig så OK, hvis ikke ligg unna det! Legger igjen spor, er ikke reint nok! Bruker du rene hydrokarboner som f ks isopropanol er sikra et godt resultat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå