fargoth Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Her diskuterer man ukens konkurranse. Endret 28. november 2004 av fargoth Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Oo I wanna pleyh! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Fristen for inlevering av bidrag er nå pga mangel på deltagelse satt til klokken 23:59, søndag 28.11.04. Håper på mange gode bidrag, og lykke til. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Var ikke akkurat så ekstrem aktivitet her nei Kom an folkens Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Var ikke akkurat så ekstrem aktivitet her nei Kom an folkens Kanskje gå forran som et godt eksempel? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Var ikke akkurat så ekstrem aktivitet her nei Kom an folkens Kanskje gå forran som et godt eksempel? JEg skal ha nope klart til slutten av uken jeg ja Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Mante fram: INGENTING Argh.... hvor er kreativiteten gått? Skal tvinge den frem, og inn i det bildet under. Lame hl2 Endret 24. november 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ok.. Da har jeg gitt mitt beskjedne bidrag.. Ikke helt som jeg hadde tenkt, men jeg er ikke noe 2d type.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Skal prøve å lage et slags zombie-dyr. I natt er konkurranse>søvn. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hmm. Er ikke mange bidrag hittil. Hva skjer? :S Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hmm. Er ikke mange bidrag hittil. Hva skjer? :S Tja, jeg er ikke ferdig ennå. Men jeg har nå et lite et jeg jobber med. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Smeller også opp et i morgen. Har fått jobbet lite pga skuespill på skolen, som tar opp all min fritid. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Keisam oppgåve om drittspel. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Keisam oppgåve om drittspel. Å, shysh på seg. Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Skulle ikke bilde være laget av deg? Liksom ikke bare ett screenshot du har tatt fra spillet, er det lov? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Skulle ikke bilde være laget av deg? Liksom ikke bare ett screenshot du har tatt fra spillet, er det lov? Synes det var litt juks ja Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Skulle ikke bilde være laget av deg? Liksom ikke bare ett screenshot du har tatt fra spillet, er det lov? "Lag noe som har med Half -Life 2 å gjøre, f.eks et brekkjern" Hvis man skal tolke dette strengt så burde ingen av bidragene (til nå) være godkjent siden alle er modifiserte screenshot. Men da blir det veldig få deltakere og hele poenget med en konkurranse faller bort. Et annet poeng er at bildet skal ikke være laget av "meg", men "Bidraget skal hovedsaklig være laget ved hjelp av en datamaskin". Poeng nummer to er "skal ikke være en kopi av verk fra andre personer enn deltakeren selv.". Hvis hele bidraget regnes som et verk så kan man bruke texturer, logoer, fonter og former fra andre kilder. Om man bruker Half-Life 2 eller 3D Studio for å rendre bildet er likegyldig. Hvis hver ting i bidraget regnes som et verk så må man lage alt selv og det må ikke være veldig likt noe som noen andre har laget før. Den strenge tolkningen hadde vært å foretrekke hvis det hadde kommet inn nok bidrag. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Skulle ikke bilde være laget av deg? Liksom ikke bare ett screenshot du har tatt fra spillet, er det lov? "Lag noe som har med Half -Life 2 å gjøre, f.eks et brekkjern" Hvis man skal tolke dette strengt så burde ingen av bidragene (til nå) være godkjent siden alle er modifiserte screenshot. Strengt tatt er ikke mitt et modifisert screenshot. Siden jeg ikke spiller Half Life visste jeg ikke hva som "har med Half Life 2 og gjøre". Så jeg fant en site med screenshots, likte den langbente hva-det-nå-er-for-noe, og tegnet den selv. Screenshotet ble aldri tatt inn i noe tegne-/bilderedigeringsprogram. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 NerdVANNA sitt bidrag var stilig Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg er ikke den som lager reglene for denne konkurransen, så jeg anbefaler at vi raskt bare tar en beslutning alle sammen på om et umodifisert screenshot skal være tillatt. Hittil er det vel 2 i mot (3 med meg nå) og 1 for (Kristallo) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg