eivtorg Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei, win xp funker ikke lenger, den lå/(ligger fortsatt) på D:. Jeg la da inn xp på ny, på c:. Når jeg prøver å starte fra d: kommer det "mangler systemfil ettellerannet". Dette gjør da at jeg ikke kan komme inn, jeg prøvde å kjøre repair fra xp-cden, men da trenger jeg admin passord, noen som jeg typisk nok ikke husker. Når jeg prøver å feks. gå inn på d: fra win xp på c:, kommer det jo "access denied". Kan jeg på noen måte få tak i alle dokumentene som ligger der ? Jeg forklarer kanskje litt dårlig, men håper noen forstår mitt problem. Hjelp ? ET Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 En mulighet er jo å finne en annen disk og legge inn XP på den, dermed kan du koble til den første disken som sekundær og lese fra den. Edit: Eller kanskje jeg leste forklaringen din litt for kjapt? [ Denne Melding var redigert av: hårek på 2002-05-27 23:28 ] Lenke til kommentar
xoop Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Ta eierskap av filene og sett rettigheter på ny. Lenke til kommentar
eivtorg Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Hvordan gjør jeg d ? ET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå