Gå til innhold

Half-Life: Ikke bruk warez version av hl2

Anbefalte innlegg

Phew! Glad jeg leste dette :p

Men uansett, så hadde jeg tenkt å kjøpe HL2 uansett.

Merka meg også at det står på linken til trådstarter:

In case anybody was wondering - yes, Half-Life 2 is worth the 60-120 dollars
Det var en enormt høy pris synes jeg, koster jo bare 299,- eller til og med mindre noen steder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FOLKENS!!! Har noen en logisk forklaring på dette!! prøvde, som ett siste forsøk, å installere HL2 på den bærbare pc'n... Der fikk jeg det til med en gang!!! Hjelp!! nå blir jeg skremt!! Har ett prob. da.. den pc'n suger... greier ikke å starte spillet engang... Har noen noe ideer om hva som er gale med min stasjonære pc?? Den ble formatert idag, og bare drivere er installer....

Lenke til kommentar

Det med at du må aktivere over nett er håpløst. Har aktivert min heldigvis. Men har 3 kompiser her som sitter med spillet fra butikken og de får ikke aktivert. Så mobba de meg fordi eg ikkje brydde meg om pakken.

Så til slutt leta de litt på nett og woala spillet er cracka allerede og er ikke akkurat noe problem og skaffe (altså cracken, skal ikke uttale meg om selve spillet). Så syns Valve dreit på seg da de prøvde og stoppe piratkopiering på denne måten.

Lenke til kommentar
FOLKENS!!! Har noen en logisk forklaring på dette!! prøvde, som ett siste forsøk, å installere HL2 på den bærbare pc'n... Der fikk jeg det til med en gang!!! Hjelp!! nå blir jeg skremt!! Har ett prob. da.. den pc'n suger... greier ikke å starte spillet engang... Har noen noe ideer om hva som er gale med min stasjonære pc?? Den ble formatert idag, og bare drivere er installer....

Der kan du se.. bra du fikk aktivert den da.

Nå som den er aktivert bør du vel kunne logge deg på Steam-kontoen din på den stasjonære og spille i vei.

Lenke til kommentar
Det med at du må aktivere over nett er håpløst. Har aktivert min heldigvis. Men har 3 kompiser her som sitter med spillet fra butikken og de får ikke aktivert. Så mobba de meg fordi eg ikkje brydde meg om pakken.

Så til slutt leta de litt på nett og woala spillet er cracka allerede og er ikke akkurat noe problem og skaffe (altså cracken, skal ikke uttale meg om selve spillet). Så syns Valve dreit på seg da de prøvde og stoppe piratkopiering på denne måten.

Jepp. Det de gjor økte bare mengden av folk som laster ned cracket versjon.

Lenke til kommentar

Bare for å ha det sagt... når det først var snakk om cracket spill og spill laget i hast osv (JEG HAR KJØPT HL2 BARE FOR Å HA DET SAGT FØRST OG FREMST)...

Det ER mange spill der ute som er laget i all hast, og ikke er værdt pengene man betaler for de, det er vi alle enige i... (regner jeg med)... Derfor laster jeg av og til ned ett og annet cracket spill for å teste de da jeg føler jeg ikke får testet spillet grundig nokk i en demo verson av spillet... liker jeg spillet kjøper jeg det etterpå for å støtte de som laget det... Dette står også oftest i readme.txt filene til de som har cracket spillene.. "If you like the game, GO BUY IT" er ikke unormalt å lese i de... SÅ i mine øyne føler jeg at crackere gir meg muligheten til å få testet ett spill ut før jeg kjøper det... er nesten som å bla litt i VG mens man står i køa på butikken... finner man noe man liker i VG mens man står der, så kjøper man VG...

DERFOR er jeg ikke 100% i mot crackere osv, MEN... Half Life 2 var ett spill jeg hadde venta så lenge på, at jeg kjøpte det lenge før det var sluppet :p og klokken 0900 den 16. november kunne jeg begynne å spille det... :thumbup: for Valve!

OG det gjorde meg ingenting at det ikke fantes noe cracket verson av spillet før det var sluppet... i motsetning til for eks Doom 3 som du kunne laste ned 2-3 uker før release :blush:

SÅ noe spillindustrien bør tenke på er å slippe ut litt mer spillbare demoer, slik at en får testet spillet.. får kommen litt inn i det, får smaken av det... slik at man BRENNER for å spille det VIDERE... kanskje det ikke blir behov for å cracke spill i ettertid om det finnes nokk personer der ute som tenker som meg?

-mamazboy-

Lenke til kommentar

hl2 er alerede cracka , folk spiller cracka versoner online nå også , har sett det selv ingen problem ang banning fra steam , Tull alt sammen.

Det er elkjøp som har gjort norge mindre warez folk pga av den lave prisen på hl2, bra elkjøp denne gangen har faktsik folk dratt for å handle i stedet for å laste.

:thumbup:

Lenke til kommentar
hl2 er alerede cracka , folk spiller cracka versoner online nå også , har sett det selv ingen problem ang banning fra steam , Tull alt sammen.

Det er elkjøp som har gjort norge mindre warez folk pga av den lave prisen på hl2, bra elkjøp denne gangen har faktsik folk dratt for å handle i stedet for å laste.

Vil påstå Valve også hadde en finger med i spillet på å gjøre warez (norge inkludert) mindre :roll: jeg slapp å dra til butikken for å få spillet på maskinen :w00t: gotta love that...

-mamazboy-

Lenke til kommentar

Om det bare var Single så hadde jeg ikke giddet å kjøpe Half-Life 2... Men CS:Source og forhåpentligvis alle mods som kommer gjorde at jeg ga pengene mine.

Lurte meg selv med doom 3.... elendig møkk, multiplayeren var crap, single fort ferdig med samt den var ensformig. 0 fysikk i spillet, bare kosmetikk.

Blizzard gjør det best. De tvinger folk te å kjøpe spillet ved å lage helt suveren konge multiplayer og utrolig god stemning. Derfor Blizzard = Ultimate GAming Company

VAlve kan gå å henge seg med Steam-en sin... Synd det... Gabe er vel påvirka av Microsoft eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Dog igjen elkjøp nekter å selge til personer under 18, samme faen om du er bare et halvt år unna....... :ermm:

Godpris da :love:

Lenke til kommentar
Det er elkjøp som har gjort norge mindre warez folk  pga av den lave prisen på hl2, bra elkjøp denne gangen har faktsik folk dratt for å handle i stedet for å laste.

Dog igjen elkjøp nekter å selge til personer under 18, samme faen om du er bare et halvt år unna....... :ermm:

Godpris da :love:

er 15 og bestilte på nett.. Vil jeg få det?

Endret av Deuz
Lenke til kommentar

Så teit post. Dette er bare et rykte. En venn har hatt wares verisjonen lenge og den funker fett. Dette er bare et rykte satt ut av VALVE for å hindre folk fra å laste det ned. Verisjonen finnes i 2 kvalitetsutgivelser av både empirio og reloaded. Det kan godt hende at VALVe har laget en 3 veriosjon ,men på dc++ har jeg kun sett de 2 warez utgivelsene. Selv har jeg det ekte spillet, så ikke anklag meg for noe. Ikke tro på alt dere hører, det er fort gjort å bli lurt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...