Machz Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Wooho skrev: Nice sånn skal det gjøres. Spilleutvilere bruker så mye tid, ebergi og lindenskap i et spill som HL-2 at de som laster ned spillet eier ikke respekt! Åhh, jeg har da lastet ned spillet og har ikke oppdaget noe gærnt. Lenke til kommentar
Jaqwar Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Bear^ skrev: Kaller du Half-life 2 et hastverks arbeid? Hvor har du vært de siste 5 årene, på Krypton? Du hadde nok litt hastverk da du leste innlegget mitt... Var kanskje litt på kanten det jeg skrev, særlig i et Halflife forum, men synes allikevel spill er alt for dyrt.. En film el en musikkcd koster da langt fra så mye(og ikke si at det er mye mindre arbeid i å lage en film). Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 HL2 er verdt pengene, STOL PAA MEG Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) HL2 er et bra spill som fortjener at vi kjøper spillet. Endret 18. november 2004 av g0lden Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det er absolutt verdt pengane ja! Men som med CS:S så vil det nok komme ein funkerande crack om ikkje lgen Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Jeg holder pinade på å laste ned warez-versjonen!! Jeg har kjøpt å betalt spillet, men gidder ikke å vente på at steam skal klare å unlocke hl2-filene mine!!!! Endret 18. november 2004 av Prebo Lenke til kommentar
Jaqwar Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 M@R7!N skrev: HL2 er verdt pengene, STOL PAA MEG Ok, stoler på deg. Skal kjøpe det... seff. Digget HL, og har gledet meg i mange år til HL2. PS. Hvor hadde spillindustrien vært idag uten piratkopiering? Uansett hvordan man ser på det, så er det en type distrubisjon det også. Skal slutte å skrive mer om dette nå. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Prebo skrev: Jeg holder pinade på å laste ned warez-versjonen!! Funker ikke den og valve stenger steam-kontoen min, så reiser jeg ned til statene å banker hele HL2-spillet + den feite ''Half Life generation''-boksen min, opp i ræven på Gabe... Og så tar jeg en kalkun å trykker ned over hode hans så han blir en slik zombie-ting som er i HL-spillene og til slutt knærter jeg han med hagle!!! Jeg har kjøpt å betalt spillet, men gidder ikke å vente på at steam skal klare å unlocke hl2-filene mine!!!! *sigh* Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Prebo skrev: Jeg holder pinade på å laste ned warez-versjonen!! Funker ikke den og valve stenger steam-kontoen min, så reiser jeg ned til statene å banker hele HL2-spillet + den feite ''Half Life generation''-boksen min, opp i ræven på Gabe... Og så tar jeg en kalkun å trykker ned over hode hans så han blir en slik zombie-ting som er i HL-spillene og til slutt knærter jeg han med hagle!!! Jeg har kjøpt å betalt spillet, men gidder ikke å vente på at steam skal klare å unlocke hl2-filene mine!!!! Herregud.. du skjønner vel problemet ligger hos deg og ikke hos Valve. Jeg har aktivert min egen HL2 og sett på når to andre kompiser har gjort det. Tok 10-15 min. hos oss alle tre. Men for all del.. reis til Valve du :!: Så får vi ihvertfall fred her på forumet Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 g0lden skrev: HL2 er et bra spill som fortjener at vi kjøper spillet. Skal jeg være helt enig i. Men att du skal gjøre som med Windows, Office og foreksempel Norton med registerering på nett syntes jeg er bare tull og skaper problemer for mange. Eier orginal cd av bla Windows men har aldrig brukt registering på nett for denne. Sipper heldigvis det av HL2 og. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 klorin skrev: du skjønner vel problemet ligger hos deg og ikke hos Valve. Jeg har aktivert min egen HL2 og sett på når to andre kompiser har gjort det. Tok 10-15 min. hos oss alle tre. Okay... Da vil jeg gjerne få høre hvorfor det at steam ikke vil unlocke hl2 filene mine kan være min feil.... det vil jeg gjerne høre, for da kan jeg kanskje få installert spille og slippe å rive av meg håret.... Lenke til kommentar
delling81 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det Valve mener med å overvåke er vel at de følger med på ip til de som laster ned Lenke til kommentar
whom Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Jaqwar skrev: Bear^ skrev: Kaller du Half-life 2 et hastverks arbeid? Hvor har du vært de siste 5 årene, på Krypton? Du hadde nok litt hastverk da du leste innlegget mitt... Var kanskje litt på kanten det jeg skrev, særlig i et Halflife forum, men synes allikevel spill er alt for dyrt.. En film el en musikkcd koster da langt fra så mye(og ikke si at det er mye mindre arbeid i å lage en film). Joda mange som er enige med deg om dette, men blir da totalt OT.. Du får finne deg en annen tråd... Menr dette er spessielt ja.. Er det da ikke lovlig å laste ned spill for de som har allerede kjøpt det? Jeg mener, de som mistet tålmodigheten over Valves overbelastede nettverk, og lastet ned spillet. Gjorde de noe ulovlig? Og så skal de bli straffet med å miste Steam kontoen sin Synes denne HL registreringa var idiotisk. Det er altså et krav å ha internett for spill nå Edit: oppfatta np en tvil om Valve sine servere faktisk var overbelastet, og feilen lå hos brukeren.. Ikke vet jeg, men hvordan kan det ha seg at det var såpass mange tråder om folk som ikke klarte å unlocke spillet? Endret 18. november 2004 av Deuz Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jeg er evig glad over at jeg var opp tidlig for å unlocke. brukte i underkant av 3minutter. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 enig med sylvarius. høres ut som selvtekt å legge ut en cracket versjon. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 uansett om detta er propaganda eller ikke må du ikke fortelle dette videre! da slepper de planlegger å laste ned warez versonen unna! jeg har hl2 og betalte gjerne 500,- for det! folk som prøver å snylte til seg en gratisk kopi fortjener å bli straffet! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 hvordan skal valve kunne vite hvilken steam konto som hører til maskinen som laster ned warez release da? La oss si at person A drar ned spillet. Person A har ikke steam installert. Warez releasen påstår at den emulerer steam slik at man slipper å bruke steam. Hvordan skal valve kunne stenge steam kontoen? Hvis de logger ip adresser, hva skal de gjøre da en person med firewall som kan blokkere utgående tilkoblinger får tak i det? Og selv om de skulle få tak i IP adressen din så kan du ha rukket å distribuere det videre til X personer før de rekker å ta deg for det. Tror dette bare er en løgn for å skremme folk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 ja det der er garantert tull mange som ikke har steam som laster ned piratversjonen, da kan de jo ikke sperre de fra steam ? ? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Et annet viktig synspunkt er jo at hvis denne releasen faktisk virker så er det jo idiotisk av valve å distribuere det selv om de prøver å logge. De kan ikke logge folk som ikke er tilkoblet nett for eksempel. Og hvis det er en fake release så har man jo ærlig talt ikke lastet ned half-life 2 og da har de vel ikke noe grunnlag for å "ta deg"? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Prebo skrev: klorin skrev: du skjønner vel problemet ligger hos deg og ikke hos Valve. Jeg har aktivert min egen HL2 og sett på når to andre kompiser har gjort det. Tok 10-15 min. hos oss alle tre. Okay... Da vil jeg gjerne få høre hvorfor det at steam ikke vil unlocke hl2 filene mine kan være min feil.... det vil jeg gjerne høre, for da kan jeg kanskje få installert spille og slippe å rive av meg håret.... Det er fordi du bruker hele linjen din til å laste ned warez-versjonen... hehe, bare tuller med deg.. hvis det ikke går logg ut av steam, avslutt steam, restart maskinen og prøv på nytt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå