Kick150 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Er det noen her som har erfaringer med DDM (Det Digitale Mørkerom)? De har adrdessen ddmr.no og siden ser proff ut, men er jo alltid skeptisk til noe som er nytt og uvant. Erfaringer? Lenke til kommentar
gusollid Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Kjenner til en av dem som står bak, og han har veldig god peilig på hva han driver med, så her vil du få god service. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg har ihvertfall aldri hørt noe negativt om dem ihvertfall. Send dem en mail og spør om noe så ser du ihvertfall om dem er kjapp på support , og det kan jo være kjekt. Lenke til kommentar
foton Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har handla der to ganger i høst. Kjapp levering (sakene var på postkontoret mitt dagen etter) og ingenting å klage på. Har ikke forsøkt å returnere noe. Lenke til kommentar
NormanWhiteside Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kjøpte akkurat en Sc-29 blitskabel fra ddm som jeg har vært ute etter i flere måneder men ikke fått tak i noen andre steder. Bestilte den i romjula, og den var på plass i går (som lovet). Bra!! Eneste minuset var at det var ganske vanskelig å finne fram til butikken på Ensjø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå