-klikkert- Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Noen som vet om denne strømforsyningen funker til AMD Athalon 64??? Elller funker den bare til Intel Pentium 4? Lenke til kommentar
SvovelSyre Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Den funker til alt mulig. Inkludert AMDs Athlon 64-serie. Lenke til kommentar
-klikkert- Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Helt sikker? Jeg lurte fordi jeg det sto at den funket til P4. (Det sto ikke noe mer) Ja i hvertfall blir det den strømforsyningen jeg skal kjøpe til den nye pc'en min. Billig og mange Watt! :!: Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 er ikke alltid billig er bra har ingen erfaringer om aspire men bare styr unna q-tec selv har jeg antec Lenke til kommentar
defzx Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har den, og den er flott. Til amd ja. Lenke til kommentar
-klikkert- Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Ok da blir det den jeg har i hvertfall ikke tenkt til å kjøpe Q-Tek, har hørt at strømforsyningen dems er ustabile og at det ikke er så mange watt som de påstår! takk for alle svarene Lenke til kommentar
nitrometh Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Aspire psu'ne er faktisk de samme som 3dfxcool sine Levicom psu'er. De er av topp kvalitet og leverer 100% ekte Watt. Bråker dog som et jettfly med vifter på full hastighet. Vet ikke helt hvordan det er med denne 3-vifter modellen men.. Lenke til kommentar
SvovelSyre Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hehe, bare hyggelig. Lykke til med den nye. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 du har ikke vurdert OCZ Powerstream da? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Jeg kjøpte en slik, og byttet raskt tilbake til min gamle Chieftech 360W. Bråkte noe infernalsk. Jeg skulle ha noe som var tilnærmet lydløst ettersom jeg har vannkjøling, men den der skuffet virkelig mht. støy. Bortsett fra det er den genial, men jeg "kunne ikke" bruke den... Kjøpte en Chill Innovation 510W istedet, og den er jeg veldig fornøyd med! Edit: JA, jeg vet om knotten bakpå som man kan stille viftehastighetene med. Bare vet at noen hadde tenkt å spørre om det. Endret 18. november 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
-klikkert- Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Ja det var akkurat det jeg skulle si! (nesten imbilsk du ) Men jeg tenkte og lage hull i bunn og topp til 2 120 mm vifter og da trenger jeg ikke å ha stømforsyningsvifta på fullt! Eller vil ikke dette funke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå