Gå til innhold

"Importguide" som selges på qxl?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk kjøper det meste. Folk har også kjøpt "lag din egen prosjektor". Det forteller hvor lettlurte folk er.

Da de får mailen med "guiden" står det: Gå inn på http://forum.hardware.no og inn i kategorien Overklokking også Worklogs, der inne finner du en guide! :D

 

Hehe.. men kan sikkert være med jeg også.. 10 kr herfra, da er vi oppi 20 kr!

Endret av datating
Lenke til kommentar
Det du betaler for her er informasjon som allerede ligger gratis ute på nettet. Akkurat som "lag din egen prosjektor"-greia.

Om noen da vil betale for å få den samlet i en e-post må de jo få lov til det :p

 

Ser ikke helt poenget selv, men kan jo ikke nekte andre å betale en hundrelapp for at noen skal sende dem en e-post med offentlig informasjon :tease:

Lenke til kommentar

Det er bare tull, hjemmemekka møkk. Skal vedde på at de bare har klippet og limt fra diverse hjemmesider til blant annet tollvesenet, noen firmaer og noe lover og regler. Med andre ord ikke noe å satse på.

 

Hmm, hvis de selger så masse for 100 kr stk kanskje jeg skulle starte selv he he :D Lettjente penger hi hi

Lenke til kommentar

Har kjøpt en slik guide på QXL av nyskjerrighet. 100,- kr var ikke ikkje møøe...

 

Var faktisk mye fin informasjon der, og er man intressert i å importere noe fra Kina/Japan/Korea så slipper du å gå i endel feller dersom du leser guiden. Den jeg kjøpte hadde også noen fine ideer til hva man kan importere....

Lenke til kommentar
Har kjøpt en slik guide på QXL av nyskjerrighet. 100,- kr var ikke ikkje møøe...

 

Var faktisk mye fin informasjon der, og er man intressert i å importere noe fra Kina/Japan/Korea så slipper du å gå i endel feller dersom du leser guiden. Den jeg kjøpte hadde også noen fine ideer til hva man kan importere....

Men copy/paste her inne da :p:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...