Gå til innhold

Hva syns du om snøen ?

pcgutten

Hva synes du om snø?  

139 stemmer

1. 1. Hva synes du om snø?

• Ja til snø.
      91
    • Nei til snø.
      48

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den som oppfant SNØ, kan finne et tau og surre det rundt nakken sin og finne et fint og høyt tre.

Snø i bergen er like sjokkende hver gang. Folk med sommer dekk eller 5 år gammle vinter dekk burde blitt tvangs sendt til svalbard med bare en spade.

Skulle tro ingen har kjørt glatt kjøring eller at ingen husker snøen fra i fjor.

Personlig har jeg aldri vært noe ivrig med ski og snowbord ol.

For meg har snø stortsett vært dritt siden jeg gikk lenge med avisen. Når jeg sluttet i avisen begynte jeg som ass vaktmester og det betydde mye snø måking. Til og med på julaften og på nyttårsaften. Dessuten er det jævlig å sykle på snø og is. Selv hvor mange pigger jeg har på dekket.

Var den første og sikkert den eneste som syklet til skolen på vinters tid når jeg var liten.

Nei snø er noe man kan ha på fjellet, så kan det heller regner så mye det vil i bergen for min skyld. :thumbup:

Lenke til kommentar

Snø er egentlig helt greit.. liker Sommer bedre da. Egentlig vil jeg at det bare skal snø i Alpin annlegg som Eikedalen, og pelle vekk snøen som ligger her! Men, det er jo litt koselig da, varmt og godt inne, gløgg i koppen, hehe og snø ute.. For å si det sånn, heller snø, enn regn.

Lenke til kommentar

Snø er fint å se på, fra vinduet...

Liker egentlig snø, men hater isen som legger seg på veiene under snøen, gjør det vanskeligere å gå ute. Kulden kunne jeg nok klart meg uten, men den holder insekter borte så jeg skal vel egentlig ikke klage for mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Snøen hadde vært alright hadde den ikke vært så fordømt kald. Og glatt. Og våt i nakken. Hater snø.

Gjør meg en tjeneste og la bilen din stå på tomgang så ofte du kan. Ja til global oppvarming. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...